Grupul francez Carrefour precizează că deţine 51% din societate Bringo Magazin SRL, societate care operează platforma Bringo, o aplicație IT prin intermediul căreia produsele diferitelor magazine pot fi comandate și primite de cumpărători direct acasă.
La ora actuală, Bringo Magazin SRL este deţinută de două societăţi : Allib Rom SRL, societate a grupului Carrefour, şi Ascend Netsolution SRL.
„Prin urmare, Jean-Baptiste Dernoncourt are doar calitatea de administrator al uneia dintre societăţile acţionare, respectiv al societăţii Allib Rom SRL, care este deţinută de Columbus Active SRL (fosta Billa Invest Construct SRL), societate care la rândul ei este deţinută, în totalitate, de grupul Carrefour”, a mai anunţat compania.
Precizarea făcută de Carrefour în contextul în care în presă a apărut informaţia că retailerul a preluat controlul aplicaţiei IT Bringo.
Citiți și despre:
Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
Vulcan Value Center se deschide în septembrie Vulcan, primul value center din Capitală, se va deschide pe data de 4 septembrie, parcul comercial dezvoltat de fondul de investiții sud-african New Europe Property Investments (NEPI) fiind 95% […]
Carrefour participă la Forumul Tradițiilor Creative Compania Carrefour România a anunţat că participă la prima ediție a Forumului Tradițiilor Creative, care are loc în perioada 6-10 septembrie, la Muzeul Național al Țăranului Român. Evenimentul își propune să […]
Carrefour lansează un nou program de fidelitate Retailerul Carrefour a lansat, începând cu data de 2 octombrie, în rețeaua de magazine Market din 22 de oraşe un nou program de fidelitate, Card Plus. Mai exact, este vorba de cea mai nouă modalitate pentru […]
Preluarea supermarketurilor Billa de către Carrefour, analizată de Concurenţă Consiliul Concurenţei analizează operaţiunea de concentrare economică prin care grupul Carrefour preia controlul asupra activității de retail operată în România sub marca „Billa” a grupului Rewe (Billa […]