Slide

Stiri: Retail

Carrefour lansează a 12-a ediție a campaniei “Operațiunea Ghiozdanul”

12.09.2017

Cu ocazia începutului noului an școlar, compania Carrefour dorește să ureze «Bine ați venit la școală!» elevilor de clasa I. Astfel, în perioada 11-15 septembrie, echipele retailerului vor vizita școlile din cele 19 orașe în care grupul operează hipermarketuri și vor oferi pachete cu rechizite, dulciuri și ghiozdane unui număr de peste 46 000 de elevi din clasa I.

Per total, vor fi vizitate 711 școli din București, Brașov, Buzău, Constanța, Drobeta, Focșani, Galați, Oradea, Suceava, Iași, Târgu Jiu, Botoșani, Ploiești, Sibiu, Cluj, Brăila, Pitești, Timișoara și Piatra Neamț.

„Este o acțiune de amploare care a devenit deja o tradiție. Ne bucurăm că suntem alături de micuţi și că le urăm succes în noul an școlar! Îi vom aștepta, de asemenea, și în magazinele noastre unde îi vom surprinde cu produse și evenimente speciale pentru ei. Operaţiunea Ghiozdanul face parte din strategia Carrefour de a se implica în viața socială, în diferite momente cheie din viața oamenilor, de a oferi acestor copii şansa la o viaţă mai bună cu o educație accesibilă și continuă. Campania „Operațiunea Ghiozdanul” ne permite astfel, încă o dată, să demonstrăm că suntem un partener de durată în sprijinirea comunităților locale în cadrul cărora activăm”, a făcut precizări Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

Aflată la a 12-a ediţie, Operațiunea Ghiozdanul este derulată cu acordul și sprijinul Inspectoratului Școlar al Municipiului București și al Inspectoratelor Școlare Județene.