Slide

Stiri: Retail

Carrefour România

Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon

26.11.2024

Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a achiziției rețelei de magazine Cora România. Hipermarketul este primul format prin care Carrefour a intrat pe piața din România în 2001 și continuă să joace un rol esențial, oferind o gamă variată de produse pentru toate categoriile de clienți. Extinderea rețelei este parte integrată a strategiei omnichannel a companiei.

Programul hipermarketului

Programul hipermarketului este de luni până duminică, între orele 08:00 și 22:00. Cu o suprafață de vânzare de ​7,362​​ ​​​de metri pătrați, acesta sprijină dezvoltarea comunității locale, având o echipă formată din ​​​170 ​​​de colegi.​​ Acesta dispune de 18 case tradiționale și 12 case self checkout, oferind clienților opțiunea de a scana și plăti produsele singuri.​​​​​​

​„Hipermarketul Pantelimon se alătură universului Carrefour, beneficiind de o remodelare conform standardelor noastre, ca parte a integrării operațiunilor Cora. Acest magazin va oferi o gamă variată de produse de calitate, punând un accent deosebit pe colaborarea cu producătorii locali. În același timp, ne bucurăm să păstrăm o parte importantă din ceea ce definea experiența Cora, mai ales secțiunea de cofetărie, foarte apreciată de clienți. În cadrul acestui proces de integrare, am păstrat ce e mai bun din ambele lumi, aducând împreună calitatea și inovația Carrefour cu tradiția și familiaritatea Cora, pentru a oferi clienților o experiență superioară”, a declarat Crinu Aldea, Director Proiect Integrare Cora, Carrefour România.

Alimentație sănătoasă la prețuri accesibile

Selecție variată pentru o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile:

● ​​Produse proaspete și locale din categoriile ​măcelărie și pește, pregătite în propriul laborator.

● ​​Fructe și legume de sezon de la ​producători locali, mici, mijlocii sau mari.

● ​​Legume românești, cultivate de fermieri locali din Grădina Noastră din Vărăști, inclusiv ardei, roșii, varză, ceapă și verdețuri.

● Produse lactate realizate din ingrediente naturale de către producători români.

● Produse de panificație, pâine și alimente esențiale (făinoase, mălai).

● O gamă variată de produse BIO pentru o alimentație echilibrată.

● Dulciuri și produse de cofetărie pregătite în laboratorul propriu, incluzând prăjituri tradiționale și torturi.

Programul „Deschidem Vinul Românesc”

De asemenea, clienții au acces la o selecție de vinuri românești din programul „Deschidem Vinul Românesc”, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii din toate regiunile viticole ale țării. Printre vinurile disponibile se numără Zâna Verde Sauvignon Blanc cu Pietroasa Research & Innovation Busuioaca de Bohotin, Stih Cabernet Sauvignon cu Virtuoz Feteasca Neagră sau Răsărit Busuioacă de Bohotin cu Zori de Roze, și multe altele. Găsiți și vinuri exclusive disponibile doar în Carrefour, precum Vinul Cavalerului Secret Alb cu Davino Brumar Alb sau Siel Fetească Neagră cu Etika Feteasca Neagră.

Magazinele oferă o diversitate de produse sub marcă proprie Carrefour, care se împart în game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential​) și premium (​Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection).

1.450 de producători

Carrefour este retailerul cu cea mai extinsă rețea locală și ultralocală din România, cu peste 1.450 de producători în categoria produselor proaspete, dintre care peste 600 sunt ultralocali, care se află la o distanță de până la 50 de km de magazinele retailerului. Aproximativ 98% dintre producătorii de produse proaspete sunt din România, iar 95% din produsele La Piață provin de la furnizori locali.​​

„Magazinul din Pantelimon este drag comunității încă din 2003, iar acum revenim cu o ofertă îmbunătățită și numeroase surprize. Pe lângă programele și produsele noastre dedicate, le aducem clienților o varietate impresionantă de aproximativ 35.000 de articole alimentare și non-alimentare. Suntem bucuroși să întâmpinăm clienții cu promoții speciale, iar cu ocazia redeschiderii, aceștia sunt invitați să se bucure de gustul vinurilor tradiționale românești și al brânzeturilor locale, reflectând angajamentul nostru față de comunitatea din Pantelimon. Ne angajăm să fim un partener de încredere pentru comunitățile locale, oferind clienților o gamă variată de produse, inclusiv mărci proprii apreciate pentru calitatea lor excelentă și prețurile accesibile”, a declarat Marius Tudor, Director de magazin, Carrefour Pantelimon.​

Experiență de cumpărături completă

Programul Act for Good este disponibil în toate magazinele remodelate, inclusiv în noul hipermarket din Pantelimon. Clienții pot acumula puncte AFG pentru reduceri, oferte speciale și oportunități de a sprijini comunitatea. De asemenea, opțiunea Scan&Pay din aplicația Carrefour permite scanarea și plata produselor direct în magazin.

Produsele din magazin sunt accesibile nu doar prin aplicația Carrefour și carrefour.ro, ci și prin platformele partenere BRINGO, Glovo și Tazz, cu livrare rapidă.

Oferte și promoții speciale ​ 

Clienții care trec pragul magazinului sunt întâmpinați cu o serie de oferte speciale. În perioada 21 noiembrie – 4 decembrie 2024, cei care fac cumpărături de minimum 200 de lei din Carrefour Pantelimon au șansa să câștige premii atractive: un televizor, 10 electrocasnice (friteuze și mixere), 10 decorațiuni de Crăciun, 10 seturi de textile de Crăciun pentru casă și 100 de vouchere în valoare de 200 lei fiecare.

Angajament față de mediu și comunitate

Carrefour facilitează reciclarea ambalajelor PET, aluminiu și sticlă, parte din Sistemul de Garanție-Returnare (SGR), cel mai mare program de colectare selectivă din țară.

Clienții plătesc o garanție de 50 de bani pentru fiecare băutură cu logo-ul „Ambalaj cu Garanție” și pot recupera suma fie fizic, la casele de marcat, sau digital, prin aplicația Carrefour, scanând tichetele de reciclare eliberate de echipamentele de colectare.

Cumpărături omnichannel

Carrefour își reafirmă angajamentul de a deveni lider pe piață în fața clienților, prin extinderea rețelei naționale de magazine în toate formatele sale: Hiper, pentru o experiență completă în cadrul cumpărăturilor săptămânale, Express, pentru achiziții rapide și avantajul unui magazin de proximitate, Market, care combină prospețimea și rapiditatea, și Supeco, un format cash & carry destinat atât persoanelor fizice, cât și celor juridice.

Citește și Evenimentul Capitalul românesc 2024: Antreprenorii se bazează pe capital propriu