Producătorii români de legume-fructe sunt invitați să devină furnizori Carrefour România. Astfel, în perioada 7-13 august, aceştia sunt așteptați în oricare hipermarket Carrefour din țară pentru a deveni parteneri și furnizori ai lanțului de magazine.
Totodată, cei care nu pot ajunge în magazinele Carrefour în perioada 7-13 august, se pot înscrie și online, prin completarea unui formular disponibil pe site-ul retailerului.
“Dorim să colaborăm cu cât mai mulți producători români, oricât de mari sau mici mici ar fi. Extinderea ofertei de produse românești și sprijinirea furnizorilor autohtoni sunt parte din angajamentul nostru pe termen lung. Prin acest program, dorim să încurajăm dezvoltarea pieței românești, să susținem economia locală și să le oferim clienților noștri acces la o ofertă cât mai diversificată de produse, la un preț accesibil și, implicit, mai multe locuri de muncă”, a declarat Andreea Mihai, Director Marketing al Carrefour România.
Carrefour România colaborează cu peste 1.500 de furnizori români și dezvoltă programe care contribuie la consolidarea afacerilor autohtone și la generarea de noi locuri de muncă.
Citiți și despre:
Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
Supermarketurile, obligate să vândă mai multe produse româneşti Senatul a aprobat o propunere de lege prin care supermarketurile vor fi obligate să vândă carne, fructe și legume în proporție de minimum 51% din producția locală. Este vorba de propunerea pentru completarea […]
Ministerul Agriculturii va găzdui un nou târg dedicat producătorilor Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale va găzdui, în perioada 23-24 august 2014, un nou târg dedicat producătorilor de produse tradiționale și ecologice, intitulat „Zilele Argeșului și […]
Exporturile au rată de profitabilitate mare pentru producătorii români Rata de profitabilitate pentru producătorii români, atunci când vine vorba de piețele externe, este una mare. Cu toate acestea, mirajul piețelor externe poate distruge ambiția antrprenorilor dacă în exuația […]
7 tone de fructe de sezon, vândute de Cora România în 3 zile Magazinele Cora din România au vândut aproape 7 tone de fructe de sezon (cireșe, vișine, zmeură, căpșune, coacăze și afine) în cadrul Târgului Fructelor de Sezon organizat în perioada 27-29 iunie.
Târgul […]