Goodyear a raportat câștiguri record în cel de-al doilea trimestru al anului, venitul pe segmentul operațional ajungând la 460 de milioane de dolari. Compania a anunţat că a înregistrat câștiguri de 208 milioane de dolari în subsidiara America de Nord, precum şi câștiguri mai mult decât dublate în subsidiara Europa, Orientul Mijlociu și Africa, până la 117 milioane de dolari.
Volumele de anvelope în cel de-al doilea trimestru au crescut cu 3%, în linie cu previzionările pentru întregul an, iar venitul pe segmentul operațional obținut în prima jumătate a anului de 833 de milioane de dolari, cu până la 14% mai mare față de anului trecut.
“Am înregistrat rezultate record în cel de-al doilea trimestru al anului datorită volumelor puternice de anvelope de înlocuire de pe segmentul de consum în toate regiunile în care produsele noastre sunt solicitate. Performanța pe care am înregistrat-o în prima jumătate a anului, performanță obținută printr-o balanță echilibrată între creșterea volumelor și reducerea costurilor, ne dă încredere în faptul că strategia noastră funcționează și că suntem pe drumul care ne conduce la atingerea țintelor financiare pe care le-am fixat pentru perioada 2014-2016”, a spus Richard J. Kramer, președinte și CEO al Goodyear.
Vânzările Goodyear din cel de-al doilea trimestru au fost de 4,7 miliarde de dolari, comparativ cu cele 4,9 miliarde de dolari obținute anul trecut.
Volumele de unități de anvelope au totalizat 40,6 milioane de unități în cel de-al doilea trimestru al anului 2014, cu până la 3% mai mult față de 2013. Flotele de anvelope pentru înlocuire au crescut cu până la 6%, înregistrând o creștere în toate cele patru regiuni de afaceri ale noastre. Volumul de unități pentru echipare originală a scăzut cu 4 procente, scăderea fiind mai accentuată în primul rând în America Latină.
Venitul net record obținut de Goodyear în cel de-al doilea trimestru al anului 2014, disponibil acționarilor, a fost de 213 milioane de dolari (76 de cenți per acțiune).