Cât de des cumpără româncele creme de faţă sau de corp?

09.04.2015

Doar 32% dintre gospodăriile din țara noastră au achiziționat o cremă de față cel puțin o dată într-un an și 35% dintre ele au achiziţionat o cremă sau loțiune pentru corp, arată un studiu al GfK, care monitorizează cumpărăturile casnice de bunuri de larg consum.

În comparație cu alte țări din regiune, România se situează pe ultimul loc în ceea ce privește îngrijirea pielii.

În extrema opusă a topului, regăsim Cehia, cu 54% dintre familii cumpărătoare de creme de față, respectiv 71% loțiuni pentru corp și Austria, cu 58% dintre gospodării care au cumpărat crema de față și 62% pe cea de corp.

La coada clasamentului regăsim Serbia, care stă mai slab ca noi la capitolul îngrijire a feței, dar mai bine atunci când vine vorba despre îngrijirea corpului – jumătate dintre gospodării apelând la produse specializate.

Pentru a înțelege ce înseamnă pentru românce îngrijirea personală și care le sunt motivațiile atunci când iau decizii legate de acest aspect, GfK a realizat în martie un alt studiu ale cărui rezultate ne arată câteva percepții foarte interesante.

Topul priorităţilor

În topul priorităților pentru femeile din țara noastră, îngrijirea pielii se află pe ultimul loc. Lista preocupărilor cărora acestea le dedică cel mai mult timp și energie cuprinde îndeplinirea treburilor casnice, a nevoilor copiilor și ale soțului, serviciul sau educația personală.

Româncele jonglează printre multele responsabilități pe care le au, îngrijirea pielii nefiind în mod clar una dintre priorități. Numai 10% consideră că este foarte important să aibă grijă de pielea lor. De asemenea, un alt motiv esențial pentru care acestea nu folosesc produse de îngrijire este lipsa conștientizării importanței prevenirii efectelor îmbătrânirii asupra pielii”, afirmă Mădălina Cârstea, Custom Research & Strategy Director GfK România.

În plus, femeile credcă arată îngrijit în ochii celorlalți dacă sunt curate și dacă aplică pe pielea lor produse care au un efect vizibil asupra celorlalți, cum este machiajul. De aceea, ele declară că folosesc mai mult rujul decât o cremă sau o loțiune de corp.

Citiți și despre:

  • Câte companii acordă angajatelor tichete cadou de 8 Martie?Câte companii acordă angajatelor tichete cadou de 8 Martie? Din ce în ce mai multe companii aleg să ofere angajatelor tichete cadou, cu ocazia zilei de 8 Martie. Astfel, volumele de tichete cadou oferite cu această ocazie au avansat cu 50%, în 2014, iar circa 45% […]
  • Două branduri noi în Plaza RomâniaDouă branduri noi în Plaza România Numărul magazinelor cu care Plaza România își întâmpină clienții a crescut, după ce, la începutul lunii decembrie, s-au inaugurat două spații comerciale: restaurantul Oro Toro și o insulă a brandului de […]
  • Egalitatea de gen aduce performanţe mai bune în afaceriEgalitatea de gen aduce performanţe mai bune în afaceri Egalitatea de gen aduce performanţe mai bune în companii, în condiţiile în care femeile au un potenţial enorm în afaceri, arată un studiu realizat de EY. Raportul „Women. Fast forward: The time for gender […]
  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • Cine a avut de câştigat în urma reducerii TVA la alimente?Cine a avut de câştigat în urma reducerii TVA la alimente? Banii care puteau fi economisiți din scăderea TVA-ului la alimente s-au întors tot în piața bunurilor de larg consum, aceasta este concluzia unui studiu realizat de GfK România. De asemenea, reducerea Taxei […]