Îmbunătățirea calității vieții este principala motivație a liderilor generației viitoare pentru a face performanță, aceasta este concluzia studiului „How Leaders Value Quality of Life”, prima analiză care examinează impactul calității vieții în performanța organizațiilor, realizată de Sodexo, în colaborare cu Harris Interactive.
Rezultatele cercetării au fost prezentate în cadrul primei conferințe internaționale pe tema Calității Vieții, organizată de Sodexo, la New York
Astfe, aproape 7 din 10 (69%) reprezentanți ai generației Millennials consideră că îmbunătățirea calității vieții va avea un impact semnificativ asupra performanței în organizațiile pe care le vor conduce în viitor, comparativ cu 57% dintre liderii actuali.
„Îmbunătățirea calității vieții a devenit un aspect esențial odată cu schimbările demografice, economice, tehnologice și de mediu, pe care le traversăm în prezent. Pentru cele mai multe organizații, avantajul competitiv va rezulta în viitor din abilitatea de a genera valoare umană adăugată. Importanța calității vieții va crește pe măsură ce noile tehnologii vor amplifica vocile consumatorilor, iar noile generații vor avea un rol tot mai important pe piața muncii”, a spus Michel Landel, CEO, Sodexo.
Următoarea generație de lideri nominalizează calitatea vieții ca principal driver de performanță în organizații, în timp ce liderii actuali îl plasează pe locul al cincilea.
Pentru 66% dintre liderii intervievați, calitatea vieții este deja o prioritate în cadrul organizației lor, iar 86% afirmă că au implementat deja cel puțin trei inițiative de îmbunătățire a calității vieții. Totodată, 60% din organizații au un buget dedicat pentru aceste inițiative, 48% dintre lideri au desemnat deja o echipă sau o persoană dedicată pentru a supraveghea calitatea vieții, în timp ce 57% dintre liderii intervievați sunt convinși de importanța impactului calității vieții asupra performanței organizației lor.
În plus, în 62% dintre organizații este măsurat impactul calității vieții asupra performanței.
„Studiul este primul barometru internațional pentru factorii de decizie. Este o analiză unică, pentru care am solicitat opinia celor cu adevărat responsabili, liderilor care iau decizii ce influențează calitatea vieții în organizațiile pe care le conduc”, a precizat Delphine Martelli-Banégas, Head of the Corporate Department, Harris Interactive.