Câte cutii de suc a vândut Coca-Cola în România, în 2015?

23.02.2016

În 2015, volumul vânzărilor Coca-Cola în România a crescut cu 11%, la 153,9 milioane de navete, compania a recuperând astfel o parte din scăderea înregistrată în 2013 şi 2015, de 9%, respectiv 6%. Înainte de această perioadă de scădere, volumul vânzărilor în România s-a situat în 2012 la 162,7 milioane de navete, după un avans de 2%, comparativ cu 2011. În 2013, volumul a coborât la 148,5 milioane de navete, iar în 2014 la 139,2 milioane de navete.

Unitatea de măsură luată în considerare de Coca-Cola, naveta, reprezintă 24 de doze de băutură răcoritoare sau 5,678 de litri.

Conform companiei, evoluţia pe segmentul băuturilor carbogazoase a fost alimentată de mărcile Coca-Cola şi Fanta, susţinute de noul ambalaj 1,25 litri destinat magazinelor. În acelaşi timp, segmentul apă al companiei a crescut cu 7%.

La nivel de grup, volumul vânzărilor a avansat cu 3%, la 2,055 miliarde de navete. În schimb, profitul net a întrgistra un declin de 5%, la 280 milioane de euro, în contextul în care veniturile nete din vânzări au fost mai mici cu 2,5%, la 6,35 miliarde euro, ca urmare a unui impact negativ de aproximativ 5% al cursului de schimb.

 

 

Citiți și despre: