Renault România a raportat vânzări-record de 30 de maşini pe zi pe cele două platforme de e-Commerce lansate în urmă cu doi ani, a anunţat compania într-un comunicat de presă. O parte dintre clienţi au optat şi pentru livrarea la domiciliu. Este vorba de un serviciu opţional oferit celor care doresc să reducă interacţiunea fizică sau efortul deplasării la un showroom.
Mesajul transmis de conducerea Renault România
„Suntem într-o perioadă foarte provocatoare din punct de vedere al experienţei digitale, iar industria auto nu face excepţie. Am lansat cele două platforme de e-Commerce în urmă cu doi ani, înainte sa fim determinaţi de contextul special să ne orientam către această zonă. A devenit rapid un atu, pentru că am înţeles din vreme ce nevoi şi ce aşteptări au clienţii noştri într-un astfel de parcurs. Dovada că am aplicat o bună strategie o constituie numărul mare, în continuă creştere, de achiziţii online pe care le vedem în fiecare zi”, a afirmat Mihai Tănase, Head of Digital Dacia & Renault.
Renault Romania. Procedura de cumpărare
Procedura de achiziţie este intuitivă şi rapidă. Aceasta nu necesită cunoştinţe deosebite de folosire a unor aplicaţii sau programe speciale.
Clienţii pot consulta ofertele disponibile pe site-uri cu ajutorul mai multor filtre de selecţie:
- model
- preţ
- culoare
- tip combustibil
- transmisie
- capacitate cilindrică
După aceea, aceștia pot finaliza procedura, plătind factura finală a vehiculului sau îşi pot rezerva autoturismul selectat, achitând o taxă de 500 de euro (TVA inclus).
Cum se face plata?
Plata se face cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăţi. Atât contractul, cât şi factura se vor transmite electronic de către un agent autorizat, ales de client.
Până în prezent, peste 2.500 de clienţi au ales să cumpere un automobil Dacia sau Renault prin intermediul platformelor de e-Commerce.
Citeşte şi Flanco deschide două noi magazine. Unde sunt acestea situate?