Slide

Stiri: Finante

Câţi români şi-au plătit facturile la terminalele PayPoint?

27.11.2015

Operatorul de plăţi PayPoint a înregistrat în România rezultate pozitive pentru prima jumătate a anului financiar 2015-2016. Astfel, compania a raportat în primele şase luni din 2015 un volum de 29,1 de milioane tranzacţii plăţi facturi, în creştere cu 15,6% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent.

Totodată, operatorul a înregistrat creşteri şi pe restul segmentelor de plăți din portofoliul PayPoint: cel al transferului de bani, al plății contravalorii rovinietei şi o creştere de 4,9% pe segmentul încărcării cartelelor telefonice preplătite.

În decursul celor şase luni, Compania a semnat unsprezece noi acorduri de colaborare cu furnizori parteneri, consolidându-şi prezența în domeniile în care deja opera. Astfel, pentru a asigura accesul unui număr cât mai mare de consumatori la beneficiile sistemului, în perioada menţionată, compania şi-a optimizat şi crescut reţeaua cu 224 magazine ce poartă însemnele PayPoint, ajungând astfel la 9.458 puncte de plată la nivel naţional.

„În linie cu direcția şi realizările de până acum, primele șase luni ale acestui an financiar au însemnat pentru PayPoint diversificarea portofoliului de furnizori parteneri: am continuat să adăugam jucători din cât mai multe domenii, atât locali cât și cu acoperire națională, pentru a le asigură consumatorilor noștri acces la cea mai generoasă gamă de plăți existentă pe piață. Totodată, ne-am axat și pe consolidarea și optimizarea rețelei de magazine în care există terminalele noastre; din acest punct de vedere, ne-am asigurat că serviciile PayPoint sunt exact acolo unde consumatorii au nevoie de ele, indiferent că vorbim de terminale din zone aglomerate din urban sau sate izolate din rural, de hipermarket-uri, supermarket-uri sau magazine mici, de proximitate. Le mulțumim, încă o dată, consumatorilor noștri pentru încrederea pe care ne-o acordă ori de câte ori folosesc PayPoint și îi asigurăm că ne vom intensifica eforturile pentru a le oferi experiențe de plăți şi mai variate, la standardele cu care i-am obișnuit”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director.

Şi la nivelul Grupului, rezultatele sunt favorabile, acesta raportând un volum record de 399 milioane tranzacţii, în creştere cu 6,9% faţă de volumul raportat în aceeaşi perioadă a anului precedent, în timp ce valoarea totală a tranzacțiilor a atins nivelul de 7,2 miliarde lire sterline.