CBA Partners SRL

CBA Partners SRL, cea mai puternică alianță din retailul tradițional românesc

12.10.2020

CBA Partners SRL. Cele mai importante rețele de magazine din Centrul și Nord Vestul ţării se reunesc în cea mai puternică alianță din retailul tradițional românesc. Astfel, începând cu această toamnă, companiile Barta Ati Satu Mare, Elan-Trio Odorheiu Secuiesc, Dacia SA Alba Iulia, Safeway Stores Cluj Napoca, Konsta Splendid Mediaș și CBA Nord Vest Satu Mare și-au reunit forțele, înființând CBA Partners SRL.

CBA Partners SRL. Eficientizarea activităţii de aprovizionare

Alianţa rețelelor de magazine locale a luat naștere din nevoia de eficientizare a activității de aprovizionare cu scopul de a oferi sortimente atractive, produse locale și prețuri competitive care să se reflecte în buzunarul consumatorului final. Cele şase companii fondatoare gestionează cele mai importante șase rețele de magazine din retailul tradițional de food & non-food din județele Cluj, Alba, Satu Mare, Sibiu și Harghita. Acestea au împreună o cifră de afaceri estimată la peste 800 mil. de lei în 2020, peste 70 locații de tip Supermarket și Cash&Carry. Per total, grupul deţine o suprafață totală de vânzare de 31.000 mp. și 1400 angajați.

Viziune

Viziunea celor şase membri fondatori este una comună în ceea ce privește relația comercială de tip parteneriat cu furnizorii de produse food & non-food.

„Această alianță s-a concretizat în jurul dorinței de a oferi beneficii reale cumpărătorilor de proximitate: prețuri competitive, promoții atractive, sortiment adaptat fiecărui format, toate într-un mediu confortabil, prietenos, sigur și modern. Mai mult, alianța își propune astfel ca pe parcursul negocierilor să ofere noi oportunități atât furnizorilor naționali, cât și celor locali. De exemplu, un producător local, care în momentul de față este prezent doar într-una din rețele, va putea fi prezent si în alte locații; furnizorii naționali își vor putea implementa standardele de vizibilitate, bazate pe principiile managementului de categorie, mult mai rapid și eficient; pentru maximizarea utilizării capacităților de producție ale unora dintre producători, se vor organiza licitații atât pentru achiziții generale, cât și pentru mărci private pe care urmărim să le dezvoltăm împreună în cadrul alianței”, potrivit CBA Partners SRL.

Având în vedere că fiecare asociat deține o platformă logistică proprie, prin care aprovizionarea se poate face direct de la furnizori, la nivel de full truck, urmând ca mărfurile să fie distribuite cu flota proprie de camioane către magazinele din rețea, se eficientizează întregul supply chain.

CBA Partners SRL. Sprijinirea producătorilor locali

Pe lângă parteneriatele cu furnizorii naționali, fiecare asociat își propune să sprijine în continuare producătorii locali, oferindu-le posibilitatea comercializării produselor în magazinele acestora sub brandul lor sau brandul rețelei.

Echipa CBA Partners SRL

Echipa CBA Partners are următoarea componență:

  • László Léber – General Manager
  • Károly Obis – Commercial Director
  • Daniela Sima – Senior Purchasing Director.

Deţinând o experiență de peste 20 de ani în FMCG în domeniul operațional, ei vor reprezenta firmele asociate în negocierile cu furnizorii naționali.

László Léber, cu o activitate de peste 30 de ani în piața FMCG din nord vestul țării, din care ultimii 10 ca Director Vânzari la CBA Nord Vest, a declarat: “Pornim pe un drum nebătătorit, dar am încredere că experiența și seriozitatea partenerilor care s-au asociat, vor asigura succesul acestui proiect”

Karoly Obis are o experiență de peste 20 de ani in vânzări, trade marketing și achiziții în companii importante din FMCG precum Friesland Campina România și Ardealul SA Carei.

CBA Partners SRL. Cooptarea de noi parteneri

“În viitor, ne dorim să extindem această alianță prin cooptarea de noi parteneri, care să beneficieze de avantajele asocierii. Pe termen lung credem ca aceasta este soluția pentru menținerea și dezvoltarea comerțului tradițional, fiind și în avantajul producătorilor, balansând raportul retail tradițional vs. retail modern. Astfel, în ultimii 10 ani, deși numărul locațiilor de TT s-a micșorat cu doar 17%, cota de piață a canalului în ansamblu a scăzut cu peste 40% ajungând astăzi să repezinte aproximativ 38% din piața de FMCG.”, a declarat Karoly Obis, Commercial Director CBA Partners.

Daniela Sima activează pe piața românească de FMCG de aproape 20 de ani, acumulând o experiență vastă în domenii precum Achiziții, Vânzari și Marketing. A contribuit ca și Category Manager, Director de Achiziții și Director de Marketing la succesul uneia dintre cele mai importante companii din Retailul Modern. A absolvit Certificatul și Diploma Profesională în Management în cadrul companiei CODECS și a finalizat în anul 2012 programul MBA din cadrul Open University Business School.

“Experiența îmi spune că această alianță este o oportunitate atât pentru Retailul local, cât și pentru furnizori, care am convingerea că vor arăta deschidere la negocierile care vor începe curând și care vor duce la îmbunătățirea parteneriatului și întărirea poziției Retailerilor locali în aria în care activează, cât și la impulsionarea comerțului de proximitate. Cu aceeași deschidere le vom răspunde și noi, venind în întâmpinarea cerințelor lor, la care vom încerca să găsim soluții de implementare în magazinele partenerilor”, a afirmat Daniela Sima, Senior Purchasing Director CBA Partners.

Citeşte şi Ajutor de stat pentru creşterea animalelor: Veste bună pentru fermieri!

 

 

Citiți și despre: