Oferirea de recomandări privind oportunități de investiții sau de analize macro și pe companii, precum și furnizarea unor platforme de tranzacționare rapide și complexe, aceastea sunt principalele așteptări din partea investitorilor de la compania de brokeraj cu care colaborează, conform unui sondaj realizat de Tradeville.
Un procent desrul de ridicat (75%) dintre investitori au indicat faptul că vor ca brokerii să le semnaleze oportunitățile investiționale, în timp ce 64% dintre ei au afirmat că doresc să primească analize privind contextul pieței (trenduri macroeconomice, date economice, știri).
Peste 63% dintre respondenți spun că se așteaptă ca brokerii lor să le furnizeze opinii despre companiile pe care aceștia le urmăresc.
“Rezultatele sondajului arată că investitorul român a devenit din ce în ce mai sensibil la informaţii, așteptările sale cu privire la brokerul cu care colaborează referindu-se preponderent la furnizarea de know-how. Răspunzând aşteptărilor investitorilor, Tradeville a alocat mai multe resurse pentru identificarea oportunităţilor din pieţe în cadrul serviciului deja existent, Oportunitatea Momentului”, a declarat Cosmin Marinescu, Director General Adjunct, Tradeville.
O altă concluzie a studiului a fost aceea că platforma de tranzacționare este foarte importantă, 40% dintre persoanele chestionate indicând-o ca fiind punctul forte al Tradeville.
“Ne bucurăm de acest rezultat, întrucât am investit constant în platforma noastră. Spre exemplu, în contextul în care 30% dintre clienții Tradeville tranzacționează de pe platforme mobile, am realizat recent un update al aplicațiilor mobile, astfel încât acestea să ofere cât mai multe funcționalități”, a adăugat Cosmin Marinescu.
Conform acestuia, tradeville este alegerea investitorilor de retail și, întrucât satisfacţia clienţilor este importantă pentru noi, am optimizat serviciul de mesagerie din cadrul platformei, prin reconfigurarea sa, pentru a fi mai prietenos pentru utilizatori.