Stiri: Logistica

Ce planuri are Ryanair pentru anul 2018?

01.02.2018

Compania aeriană Ryanair a dezvăluit ieri planul pentru “Always Getting Better” 2018, care constituie Anul 5 al programului de îmbunătățire a experienței clienților, și care include beneficii de serviciu, digitale, auxiliare și de mediu.

Noile inițiative, care vor fi lansate pe parcursul următorului an, includ:

  • Promisiune de preț – găsește un tarif mai ieftin și îți vom rambursa diferența + 5€ în contul tău My Ryanair
  • Promisiune de punctualitate – 90% dintre zborurile noastre vor ajunge la timp
  • Politică de bagaje simplă – Rămân cele 2 bagaje gratuite + dimensiuni mărite pentru bagajele înregistrate la un preț mai mic (25€ pentru 20kg)
  • Echipă de Procesare dedicată – sesizările valide EU261 vor fi procesate într-un termen de 10 zile
  • Cea mai “verde” companie aeriană – vom elimina materialele din plastic în 5 ani; pentru clienți – schemă de compensare pentru emisiile de carbon
  • Ryanair Rooms cu Credit de Călătorie – bani pentru zboruri când rezervi hoteluri
  • Ryanair Transfers – ofertă extinsă de servicii de transport la sol cu noul partener, Car Trawler
  • Zboruri de conexiune – la Roma, Milano și Porto, plus conexiuni de lung curier
  • ‘Try Somewhere New’ – conținut exclusiv pe Ryanair.com; ghiduri de călătorie și video în 7 limbi

“În calitate de companie aeriană favorită a Europei vom transporta 129 de milioane de clienți în acest an și vom continua să fim cel mai vizitat portal din lume al unei companii aeriene. Programul “Always Getting Better”, lansat cu mai bine de patru ani în urmă, continuă să devină din ce în ce mai puternic și suntem încântați să dezvăluim noul plan AGB pentru 2018, cu o serie captivantă de inițiative de mediu, de serviciu, digitale și auxiliare. Suntem bucuroși să anunțăm planul nostru de mediu care include angajamentul nostru de a elimina, din operațiunile noastre, toate materialele de plastic non-reciclabile, pe parcursul următorilor cinci ani. Pentru clienții de la bord aceasta înseamnă trecerea la tacâmuri de lemn, căni de cafea biodegradabile, și eliminarea plasticului din oferta noastră de produse in-flight”, a afirmat Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer, Ryanair.

De asemenea, compania va introduce şi o schemă care să le permită clienților să compenseze costul emisiile de carbon pentru zborurile lor, printr-o donație online, voluntară, către asociațiile de caritate, de mediu.

„Mai dezvăluim și “Try Somewhere New”, un hub de călătorie unic pe website-ul Ryanair, care va găzdui ghiduri de călătorie exclusive și filmulețe de promovare a destinațiilor, disponibile în 7 limbi. În timp ce continuăm să inovăm, un lucru care va rămâne neschimbat sunt tarifele noastre reduse – care, promitem, că nu vor fi înfrânte – iar clienții europeni vor continua să se bucure de cea mai mare și mai bună ofertă de destinații, cu cele mai multe zboruri la timp și o experiență la board fantastică, totul pentru că noi continuăm să ne creștem flota, traficul și rutele”, a mai spus Kenny Jacobs.