De Black Friday, eMAG a înregistrat vânzări în valoare de 202 milioane lei pentru 602.000 de produse. Astfe, în acest an, s-a marcat o premieră pe piața electro-it, valoarea comenzilor online depășind vânzările din retailul tradițional, cu peste 60% din totalul pieței .
„Este o zi istorică în comerțul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumpărăturile de Black Friday au fost făcute în magazinele online. Clienții au apreciat prețurile mai bune, oferta diversificată și posibilitatea de a returna produsele în 30 de zile. Dacă, în mod normal, cota uzuală este de 30% pentru online, de Black Friday am depășit cu mult acest prag’, a declarat directorul general al eMAG, Tudor Manea.
O altă premieră consemnată este faptul că mobile-ul a depășit desktopul, cu 51% dintre cele 5,579 milioane de vizite de pe site-ul companiei, cu un vârf de 370.000 de clienți simultan pe site.
Cele mai vândute produse de Black Friday la eMAG au fost televizoarele (29.000), parfumurile (22.000), jucăriile (18.600), laptopurile (13.400), plăci, perii și uscătoare de par (13.000), anvelopele (12.000), frigiderele (9.000), smartwatch-urile (2.000) și mâncarea pentru animale (60 de tone).