Cea mai punctuală companie aeriană. Blue Air este cea mai punctuală companie aeriană cu operațiuni semnificative în România, în conformitate cu OAG. Astfel, în raportul pe luna decembrie 2019 al companiei de consultanță și cercetări de piață din domeniul aviației, OAG (Official Aviation Guide), Blue Air, cea mai mare companie aeriană românească, după numărul de pasageri transportați, se află pe locul 1 în ceea ce privește punctualitatea, între companiile aeriene cu prezență semnificativă în România.
Cea mai punctuală companie aeriană. O rată a punctualității de 86,8%
În acest top, publicat lunar de OAG, Blue Air a avut o rată a punctualității de 86,8%. Aceasta este mai mare decât a principalilor săi competitori de pe piața românească. Această rată a punctualității este calculată pe baza tuturor zborurilor operate de Blue Air în luna decembrie, și anume 1.757 de zboruri. În conformitate cu standardele OAG, un zbor este considerat întârziat dacă aterizează la destinație cu 15 minute după ora oficial anunțată.
Cea mai punctuală companie aeriană. Zero zboruri anulate în decembrie 2019
În plus, în conformitate cu OAG, Blue Air a avut 0,0% zboruri anulate. Astfel, a fost una dintre puținele companii din lume cu această performanță într-o lună caracterizată în general de probleme climatice și număr crescut de zboruri datorate perioadei de vacanțe.
OAG (Official Aviation Guide) este cea mai cunoscută firmă de consultanță și cercetări de piață din domeniul aviației. Fondată în 1929, OAG este un etalon în ceea ce privește procesarea de date din industrie.
Ce spune conducerea Blue Air?
”Ne bucură că rezultatele muncii noastre sunt recunoscute și la nivel internațional de o instituție precum OAG. Este o confirmare a atenției pe care o acordăm respectării cu strictețe a orarelor și ne impulsionează să continuăm să păstrăm locul întâi și în acest domeniu”, a declarat Cristian Buciu, Director Operațiuni Blue Air.
Citește și Proiecte imobiliare 2020. Noi obligații pentru dezvoltatorii imobiliari în anul 2020