Ceaiurile TEALIA intră pe piaţa din România. În ce magazine se găsesc?

29.08.2018

Secom a anunţat că îşi extinde portofoliul de produse. Compania aduce, aşadar, în România brandul de ceaiuri TEALIA. Astfel, portofoliul de produse Secom este completat cu ceaiuri premium cu ingrediente superioare.

Începând cu luna august, Secom a inclus pe piaţa locală 17 sortimente de ceaiuri TEALIA. Dintre acestea, două varietăți sunt de ceai negru, cinci sortimente sunt de ceai verde, opt tipuri de ceaiuri TEALIA sunt din plante, iar două fac parte din categoria desert.

Decizia de a aduce şi în ţara noastră ceaiurile TEALIA răspunde nevoilor și gusturilor diverse ale consumatorilor români.

Ceaiurile TEALIA reprezintă un brand de renume pentru industria ceaiului din Sri Lanka. Acestea se remarcă prin calitatea superioară, influențată atât de ingredientele utilizate, cât și de procesul de producție tradițional.

„Cel mai curat ceai”

Ceaiul din zona Ceylon (Sri Lanka) se bucură de o reputație extrem de bună, fiind considerat „cel mai curat ceai”. Acesta nu conține pesticide și nici substanțe chimice.

Ceaiurile TEALIA sunt certificate de Rainforest Alliance, UTZ și „Ozone Friendly”. Acestea sunt certificări ce confirmă respectarea celor mai înalte standarde de mediu.

Ceaiul verde și negru al acestui brand se bucură şi de distincția „Ceylon Tea – Symbol of Quality”, acordată de instituția guvernamentală Sri Lanka Tea Board.

Povestea ceaiurilor TEALIA

Povestea ceaiurilor TEALIA începe în anul 2001 în Sri Lanka. Brandul este o afacere de familie. Viziunea business-ului de a crea un ceai potrivit pentru toate gusturile.

De-a lungul timpului, TEALIA a reuşit să devină un brand reprezentativ pentru industria ceaiului din Sri Lanka. Acestea se regăsesc în casele consumatorilor din peste 14 țări, precum Statele Unite, Canada, Japonia, Marea Britanie, China sau Germania.

“Diversificarea portofoliului Secom cu o nouă categorie de produse din aria health & wellness este o decizie strategică ce susține credo-ul nostru de a îmbunătăți calitatea vieții oamenilor. Ceaiurile premium TEALIA, cu ingrediente superioare și beneficii pentru sănătate, se integrează perfect în portofoliul Secom de produse naturale care astfel poate răspunde nevoilor variate de consum ale românilor și poate susține un stil de viață sănătos”, a declarat Lucia Costea, Managing Partner Secom®.

Portofoliul Secom include, în prezent, peste 400 de produse naturale premium, cu ingrediente de înaltă calitate. Compania comercializează trei categorii principale de produse: suplimente alimentare, ceaiuri și produse cosmetice naturale de ultimă generație.

Citeşte şi Secretul longevităţii, dezvăluit de oamenii de ştiinţă din Singapore

 

 

Citiți și despre:

  • Secom a dechis două noi magazineSecom a dechis două noi magazine Secom a deschis ieri două noi magazine de prezentare și vânzare, în București și în Ploiești, compania ajunând astfel la patru puncte de retail proprii și continuă planul de dezvoltare demarat în primăvara […]
  • Secom deschide un nou magazin în BucureştiSecom deschide un nou magazin în Bucureşti Secom a inaugurat astăzi un nou magazin de prezentare și vânzare, în București, pe bd. Mihai Bravu. Acesta este cel de-al cincilea punct de retail propriu din țară și cel de-al patrulea din […]
  • Afaceri de 20 de milioane de euro pentru Secom, în 2017Afaceri de 20 de milioane de euro pentru Secom, în 2017 Secom® a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro, în creștere cu peste 22% față de anul anterior. Evoluția companiei a determinat urcarea cu trei poziții în piața de suplimente […]
  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
  • Carrefour se alătură centrului comercial ParkLakeCarrefour se alătură centrului comercial ParkLake Carrefour se alătură centrului comercial ParkLake prin achiziția unui spațiu de 12.000 metri pătraţi pentru cel mai nou hipermarket „verde” al retailerului. Astfel, ParkLake, centrul comercial dezvoltat de […]