Ceasuri WatchShop.ro. Magazinul online de ceasuri a anunțat că intră pe o nouă linie de business. Este vorba de distribuția de ceasuri către retaileri din mediul offline. Compania țintește, până la finalul anului, crearea unei rețele de peste 20 de parteneri cu tradiție în vânzarea de ceasuri.
Ceasuri WatchShop.ro. Strategia de business
Această strategie are loc în contextul evoluției naturale a business-ului de ceasuri, în direcția adresării unei categorii diferite de clienți, care preferă să interacționeze cu ceasurile înainte de a le cumpăra, sau care vor să cumpere produse din magazinele clasice.
Ceasuri WatchShop.ro. Ce spune conducerea companiei?
„Piața offline vine cu un public țintă care, deși se intersectează parțial cu cel al pieței online, reprezintă un potențial diferit, pe care îl putem atrage. Există branduri pe care le reprezentăm și care, datorită raportului calitate-preț avantajos pentru client, sunt foarte populare în mediul online. Cu toate astea, atunci când vorbim de mediul offline, acestea sunt inaccesibile unui public care, din diferite motive, alege să-și facă cumpărăturile din magazine fizice. De asemenea, dorim să oferim clienților experiența de a atinge și vedea de aproape design-ul și felul în care ceasurile noastre sunt lucrate, pentru a face o alegere cât mai inspirată și potrivită atunci când se decid să cumpere”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.
Ceasuri WatchShop.ro. Tendințele din 2019
Compania distribuie în exclusivitate ceasurile Ingersoll, Accurist, Sekonda și William S. Este vorba de produse recunoscute internațional și cu rezultate notabile în multe țări.
Fiecare dintre aceste branduri lansează în fiecare an una sau două colecții. Acestea se aliniază noilor tendințe ale pieței de fashion, dar și noilor tendințe în materie de componente tehnice și design, aspecte importante pentru clienți.
Ceasuri WatchShop.ro. Colecțiile Sekonda
WatchShop va aduce, în perioada următoare, în România colecțiile Sekonda. Acesta este brandul numărul unu de ceasuri în Marea Britanie de peste 40 de ani.
În ceea ce privește ceasurile bărbătești, cele mai noi modele vin să completeze gamele clasice și casual sport. Noutățile țin atât de design, cât și de o serie de funcții suplimentare: tahimetru, cronograf/cronometru, dual-time etc.
Pentru ceasurile Sekonda destinate femeilor contează alte aspecte. Astfel, aurul roz devine din ce în ce mai popular.
De asemenea, ceasurile de dimensiuni mai mari din colecțiile de damă se păstrează în tendințe și în 2019.
Ceasuri WatchShop.ro. O creștere graduală
„Estimăm că noua linie de business va aduce în acest an o creștere graduală, ce va depăși 10% din vânzările totale, obiectivul nostru principal fiind să consolidăm notorietatea brandurilor pe care le distribuim prin extinderea prezenței offline. Toți resellerii cu care colaborăm beneficiază din partea noastră de consultanță, suport tehnic, service pre-sale, în timpul garanției, dar și post garanție, parteneriate și promovare. În plus, au la dispoziție pachete personalizate în funcție de specificul și targetul de clienți, disponibilitate imediată a produselor în cantități suficiente și acces la concursuri de vânzări oferite personalului de vânzări ale reseller-ilor”, mai spune Dragoș Diaconu.
Citește și Top trei destinații prietenoase cu mediul pentru 2019