Magazine TOM Constanta: Centru IKEA si Sportisimo

S-a finalizat prima fază a extinderii centrului comercial TOM Constanța. Ce magazine noi va avea mall-ul?

14.06.2019

Catinvest a anunțat că a finalizat prima fază a extinderii centrului comercial TOM Constanța. Acest lucru s-a realizat printr-o investiție de aproximativ 3 milioane de euro. Extinderea face parte din strategia companiei de a-și consolida poziția în regiunea de sud-est a țării. Centrul comercial a fost extins cu o suprafață de 3.500 metri pătrați.

Centrul comercial TOM Constanța. Magazine

În urma finalizării lucrărilor, retailerii de mobilier JYSK și Lem’s se mută în spații mai mari, așa încât să poată oferi clienților experiențe mai bune. De asemenea, alți câțiva retaileri vor deschide în curând noi magazine în centrul comercial.

JYSK România a redeschis luna trecută magazinul pe care îl avea în centrul comercial TOM, în noul spațiu de 1.500 metri pătrați, care este cu circa 20% mai mare decât cel precedent. Magazinul este amenajat după un nou concept, Store 3.0, cu un design modern, primitor și prietenos, care recreează spații interioare de living sau dining.

Producătorul român de mobilier Lem’s își va deschide în curând noul magazin într-un spațiu dedicat de 2.000 de metri pătrați.

Centrul comercial TOM Constanța. O investiție importantă

„Extinderea TOM reprezintă o investiție importantă, care ne va consolida statutul de actor relevant pe piața de real estate din România. Centrul comercial este localizat la o distanță de numai 5 minute cu mașina față de centrul foarte dinamic al orașului și în cea mai nouă zonă rezidențială a Constanței, aproximativ 6.000 de apartamente fiind în construcție exact lângă TOM, poziție care ne oferă un mare avantaj. Prima fază de extindere vine după o altă investiție mare, de aproape 2 milioane de euro, pentru modernizarea TOM Carrefour, finalizată în 2017, și vom continua să investim și pe viitor. Toate aceste proiecte demonstrează angajamentul nostru de a răspunde mai bine nevoilor clienților și de a ne întări poziția pe acest segment in regiunea de sud-est a țării”, a declarat Jibril Semour, director general al Catinvest Eastern Europe, cu sediul central la București.

Centrul comercial TOM Constanța. Planuri de viitor

Ca parte a planurilor de dezvoltare a centrului în următorii ani, grupul francez de real estate a cumpărat o suprafață de 2,5 hectare de teren, care va asigura creşterea viitoare a suprafeței totale închiriabile a centrului comercial cu încă 40.000 metri pătrați de spațiu de retail și pentru birouri, într-o fază ulterioară de extindere.

Centrul comercial TOM Constanța. 51.500 metri pătrați

Centrul comercial a fost deschis în 2006, cu o suprafață totală închiriabilă de 48.000 de metri pătrați.

După extindere, suprafață urmează să ajungă la 51.500 metri pătrați.  Mall-ul are peste 85 de magazine și o rată de ocupare de 100%.

TOM Constanța înregistrează 5,5 milioane de vizitatori pe an.

Citește și Locuri de muncă înlocuite de roboți. Cele mai riscante joburi

 

 

 

Citiți și despre:

  • Șase noi magazine PROFI, deschise în această săptămânăȘase noi magazine PROFI, deschise în această săptămână PROFI, rețeaua de retail cu cea mai mare extindere geografică din România, încheie luna octombrie cu 19 unități inaugurate – cinci în format Standard, șapte în format City și alte șapte în format Loco – doar […]
  • Noi deschideri de magazine în Plaza RomâniaNoi deschideri de magazine în Plaza România Renovarea şi modernizare Plaza România avansează, centrul comercial anunţând noi deschideri de magazine, mutări și reconfigurări ale unor spații comerciale. Astfel, inaugurarea noii intrări în Plaza România […]
  • Profi a ajuns la 314 magazine, la nivel naţionalProfi a ajuns la 314 magazine, la nivel naţional Retailerul Profi a inaugurat astăzi un magazin în Bumbeşti-Jiu și alte trei în Baia Mare. Împreună cu unitatea deschisă săptămâna trecută la Lovrin, rețeaua companiei din România ajunge să numere 314 magazine […]
  • Afaceri de 28 milioane lei pentru Optical Network, în 2014Afaceri de 28 milioane lei pentru Optical Network, în 2014 Optical Network, operatorul lanțului de magazine OPTIblu, a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de peste 28 milioane lei, în creștere cu 13% față de anul precedent. O creștere importantă a fost raportată […]
  • Fornetti România a trecut pe profit în 2014Fornetti România a trecut pe profit în 2014 Fornetti România a anunţat că rezultatele raportate anul trecut arată semne favorabile pentru ieșirea din reorganizare judiciară. Astfel, 2014 a fost un an favorabil, fiind primul cu profit de la începutul […]

4 păreri la “S-a finalizat prima fază a extinderii centrului comercial TOM Constanța. Ce magazine noi va avea mall-ul?

  1. Pingback: OTB Bank Romania are un nou CEO | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: Kaufland magazin Colentina - concept nou | Jurnalul de Afaceri

  3. Pingback: Airbus Romania conducere: Georges Durdilly | Jurnalul de Afaceri

  4. Pingback: Academia IMPACT 2019. Cand se fac inscrierile? | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.