Centura Bucureşti. Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a publicat în SEAP licitația deschisă pentru „Proiectare şi execuţie Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între Al (km 55+520) și DN 5 (km 40+000)”.
Centura Bucureşti. Două loturi
Obiectivul este împărțit în două loturi, astfel:
- LOT 1 Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între Al (km 55+520) și km 54+700 inclusiv parcarea de lungă durată de la km 54+765
- LOT 2 Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între km 54+700 și DN5 (km 40+000)
Valoarea estimată pentru cele 2 loturi este de 670.454.288,50 Lei fără TVA.
Valoarea estimată pentru Lotul 1 este de 31.508.631,97 lei fără TVA, iar pentru Lotul 2 este de 638.945.656,53 lei fără TVA.
Traseul are o lungime de 15,52 km.
Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.
Centura Bucureşti. Termen de finalizare
Termenul de finalizare prevăzut este pentru Lotul 1 de 9 luni pentru proiectare și 10 luni pentru execuție. Pentru Lotul 2 termenul este de: 12 luni proiectare și 24 de luni pentru execuție.
Data limită de depunere a ofertelor este 4 martie 2021.
Acest obiectiv de investiție conține următoarele principale lucrări:
Pentru Lotul 1: Centura București între A1 – km 55+520 și km 54+700, inclusiv parcarea de lungă durată de la km 54+765 și presupune realizarea intersecției între Autostrada A1 București – Pitești și Centura București.
Pentru Lotul 2: Reabilitarea și lărgirea la 4 benzi a Centurii București între Autostrada A1 și DN5 în lungime de 14,7 km și realizarea următoarelor lucrări:
- Intersecția Centura București, km 40 + 550, existent – DN5 (Giurgiu) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran existent pe DN5; amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii; pasaj suprateran pe Centura București amenajat la 4 benzi
- Intersecție Centura București, km 44+700, existent – DC18 (Măgurele) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran pe Centura București, amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii; pasaj suprateran pe DC18
- Intersecție Centura București, km 47+040, existent – DC20 (Vârteju) și Cazarma Măgurele, km 46+040, care presupune realizarea unui sens giratoriu
- Intersecție Centura București, km 49+000, existent – DN6 (Alexandria) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran pe Centura București, amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii și pasaj suprateran existent pe DN6.
Citeşte şi Autostrada A1 Arad – Timișoara. Cine a câştigat contractul?