CEO Conference a reunit peste 160 de executivi de top

07.06.2018

Doingbusiness.ro a organizat pe data de 22 mai 2018, la București, CEO Conference – Shaping the future, eveniment care a detaliat rolul pe care îl au liderii de companii în redesenarea strategiilor, modelelor de afaceri și reinventarea avantajelor competitive ale companiilor din ţara noatră în contextul noii revoluții industriale.

,,Transformarea tehnologică este inevitabilă și schimbă chiar modul de creștere economică la nivel global. România poate să beneficieze de această schimbare sau poate să rămână în urmă. Pentru a beneficia e necesar să creeze oportunități pentru companii de a investi și de a inova iar probabil cel mai important aspect este investiția în educație și în calitatea aptitudinilor forței de muncă’’, a declarat Tatiana Proskuryakova – Country Manager World Bank. ,,Vă rog să investiți în educație’’, a mai adăugat oficialul Băncii Mondiale, prezent la eveniment.

,,Lumea în care trăim nu oferă neapărat siguranță sau garanție, dar ne învață să exersăm mai mult capacitatea de adaptare. Mesajul pe care l-am adresat managerilor de companii și oamenilor de afaceri prezenți la CEO Conference a fost: decideți în cunoștință de cauză. Cred că Revoluția Industrială 4.0 ne ajută să luăm decizii mai educate pentru că datele la care avem acces și procesarea lor trebuie să crească calitatea actului decizional. Am fost onorat să fiu alături de oameni de calibru în panelul de discuție. Este un eveniment de prestigiu, un reper’’, a apreciat Virgil Soncutean – CEO Allianz Țiriac Asigurări..

,,Avem o datorie mai mare ca niciodată de a nu ne mulțumi cu situația de moment’’ a spus Gabriela Matei – Country Manager Microsoft România, participanților la CEO Conference.

Conform acesteia, trebuie să provocăm status-quo-ul și să acceptăm că în fața evoluției tehnologiei și a business-ului, este în regulă să ieși din zona de confort.

,,Tehnologia oferă multe avantaje pe care este absolut necesar le folosești astfel încât să devii un stat mai eficient, mai prietenos cu cetățenii, mai competitiv”, a adăugat ea.

A doua parte a evenimentului a fost dedicată decodarii Revoluției Industriale 4.0 și rolului automatizării, robotizarii, inteligenței artificiale și internetului tuturor lucrurilor, ca fiind nouă realitate de afaceri.

,,Atât mașinile, calculatoarele cât și oamenii – toate vor fi conectate la un moment dat într-o rețea. Adică Internet of Things, cel care este la baza Revoluției Industriale 4.0. Apar astfel foarte multe date pe care trebuie să fim capabili să le tratăm în timp real, astfel încât să ofere suportul decizional conducătorilor, oamenilor de business, CEO’’ a declarat după conferință Marian Gheorghe – Director Key Account & ICT Telekom România.

,,În România avem și avantajul de a construi greenfield, de la zero: suntem pe locul 2 la nivel global în ceea ce privește viteza de Internet pe care o oferim tuturor utilizatorilor tocmai pentru că am construit de la zero foarte multe lucruri și nu am investit în a schimba sisteme existente care poate nu și-au amortizat costurile în utilizarea lor’’, a mai adăugat Marian Gheorghe.

Vorbind despre rezultatele studiului Deloitte “Industry 4.0. Sunteți pregatiți?”, Alexandru Reff, Country Managing Partner Deloitte România a spus: “Interogația Deloitte în legătură cu patru dimensiuni ale impactului celei de-a patra revoluții industriale (social, strategie, forță de muncă și tehnologie) arată un amestec de optimism și ambiguitate. Executivii înțeleg conceptual schimbările radicale care vor interveni însă nu au neapărat claritate în legătură cu acțiunile concrete pe care trebuie să le întreprindă pentru a beneficia de oportunități. Liderii trebuie să găsească modalitățile de a livra performanță în operațiunile curente și de a construi în același timp un viitor în care impactul cumulat al unor tehnologii exponențiale va produce schimbări majore în modelele de business, în peisajul competitiv, în modul de lucru, în relația cu clienții și multe alte privințe. În același timp, este responsabilitatea liderilor să creeze în organizațiile lor acel climat de siguranță psihologică, de încredere de care avem nevoie că ființe umane pentru a performa într-un context economic și social caracterizat de schimbări în continuă accelerare”.

 

 

 

Citiți și despre: