Slide

Stiri: Retail

Certificari Auchan 2021

Certificări Auchan 2021: Compania a primit distincția Customers’ Friend

29.03.2021

Certificări Auchan 2021. Compania a primit distincția Customers’ Friend pentru respectarea celor mai bune practici în relația cu clienții. Astfel, în urma unui amplu proces de cercetare și verificare, organizația ICERTIAS (International Certification Association) a acordat companiei Auchan Retail România distincția internațională Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence, confirmând astfel implementarea și respectarea celor mai bune practici în relația cu clienții săi.

Certificări Auchan 2021. Evaluare

Pentru a obține aceste certificări, compania a fost evaluată, în cadrul unei cercetări de piață, în funcție de patru criterii majore:

  • reputație
  • comunicare
  • experiența clientului
  • încrederea clientului

Punctaje foarte mari

Auchan a obținut punctaje mari în toate secțiunile analizate. În ceea ce privește reputația brandului, au fost analizate relația cu clienții, cu angajații, partenerii de afaceri, dar și inovaţia, stabilitatea financiară, calitatea produselor și a serviciilor de pe piață, competitivitate și responsabilitate socială. Alături de acestea, au mai fost analizate și serviciile de comunicare ale companiei, atât relația media, cât și comunicarea clasică și digitală, precum și experiența clientului în termeni de intuitivitate, simplitate, durabilitate și disponibilitate. Nu în ultimul rând, analiza ICERTIAS a presupus și verificarea încrederii clienților în Auchan, prin evaluarea competenței, fiabilității, integrității și transparenței companiei Auchan Retail România.

Certificări Auchan 2021. Ce spune conducerea companiei?

„Atunci când cumpărătorul român consideră că Auchan este prietenul lui, vorbind despre magazine, este o mare onoare pentru noi, dar și o mare responsabilitate. Zi de zi echipele noastre primesc și servesc clienții, cu multă pasiune, animați de dorința de a le schimba viața în mai bine. Le mulțumim românilor pentru încrederea acordată, furnizorilor și partenerilor pentru buna colaborare și aș vrea să le adresez un cuvânt de felicitare tuturor colegilor mei pentru experiența deosebită creată în magazinele noastre fizice sau online și pentru modul în care se pun în serviciul clienților, cu game largi și atent selecționate, prețuri mici și un confort foarte bun la cumpărături.”, a afirmat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Certificatul Customers’ Friend reprezintă o recunoaștere internațională care se acordă companiilor și organizațiilor care au o relație superioară dovedită cu clienții lor. Statutul Customers’ Friend – Superior Excellence a fost dobândit datorită cercetării aprofundate Icertias, în urma căreia, Auchan a obținut un rating de peste 4,5 din 5.

Citeşte şi Rezultate simulare BAC 2021. Anunţul făcut de Ministerul Educaţiei