CEZ Shop

S-a lansat CEZ Shop, primul magazin online de pe piața de energie

27.11.2018

CEZ Vânzare a anunțat că a lansat primul magazin online de pe piața de energie din România. Unitatea este destinată clienților actuali, dar și publicului larg. CEZ Shop oferă spre vânzare electrocasnice potrivite oricărei case, la prețuri preferențiale, pe baza codului de client.

Clienții CEZ Vânzare se pot bucura de un discount de 5% la orice produs comandat din CEZ Shop, valabil pe baza codului de client.

CEZ Shop. Servicii complete

„Lansarea unui magazin online de electronice și electrocasnice reprezintă încă un pas în poziționarea noastră că furnizor de servicii complete; clienții noștri și nevoile acestora stau la baza inspirației noastre pentru produse și servicii noi, menite să le ușureze activitățile de zi cu zi”, a declarat Cornelia Szabo, Președinte al Directoratului CEZ Vânzare.

Pe lângă acestea, la fel ca publicul larg, clienții CEZ Vânzare dețin posibilitatea de a plăti în rate fixe, datorită parteneriatului cu CETELEM.

CEZ Shop. Produse

În noul magazin, cei interesați pot alege dintr-o gamă largă de electronice și electrocasnice. De asemenea, ei pot găsi cele mai eficiente produse din punct de vedere energetic.

Magazinul online CEZ Shop a fost dezvoltat în parteneriat cu Bright Distribution,. Acesta găzduiește, la ora actuală, peste 7000 de produse din portofoliile celor mai recunoscute branduri de electronice. Printre acestea se numără:

  • Samsung,
  • Acer,
  • Apple,
  • Asus,
  • Beko,
  • Bosh,
  • Arctic,
  • Electrolux,
  • Gorenje,
  • HP,
  • LG,
  • Whirlpool,
  • Toshiba,
  • Zanussi,
  • Philips.

Gama de produse va fi extinsă în următoarele luni.

CEZ Shop. Investiții

Pentru implementarea proiectului au fost investite numeroase resurse, atât financiare, cât și umane și de timp. Scopul a fost de a oferi publicului o experiență completă în CEZ Shop.

„Utilizarea aparaturii eficiente din punct de vedere energetic minimizează exploatarea resurselor naturale, fie că vorbim despre gaze naturale, petrol, cărbune sau apă. Eficiența energetică sporește conservarea acestor surse și poate fi privită că un răspuns al dezvoltării durabile. În plus, produsele electronice și electrocasnice ajung să reprezinte, în multe dintre cazuri, peste 30% din valoarea facturilor lunare de energie. Este foarte important să privim eficiența energetică nu doar că pe o modalitate de a economisi resurse financiare, ci și că pe o soluție de a reduce consumul de energie și de a proteja mediul înconjurător. Prin parteneriatul cu CEZ Vânzare ne dorim să aducem un aport la ceea ce înseamnă reducerea amprentei negative asupra mediului prin finanțarea sustenabilă a produselor electronice și electrocasnice de ultimă generație, eficiente energetic”, spune Bruno Leroux, CEO, BNP Paribas Personal Finance S.A. Paris Sucursala București.

Conform acestuia, în acest sens, Cetelem a creat un produs financiar dedicat, cu o dobândă avantajoasă, un produs care întărește angajamentul nostru de a credita responsabil și, în același timp, de a ocroti mediul înconjurător.

Citește și Top Shop și TBI Credit lansează plata în rate

 

 

Citiți și despre:

2 păreri la “S-a lansat CEZ Shop, primul magazin online de pe piața de energie

  1. Pingback: Revista presei - stiri afaceri - S-a lansat CEZ Shop, primul magazin online de pe piața de energie

  2. Pingback: Kredyt Inkaso conducere: Cine este Cristian Talpau? | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.