Stiri: Companii

CGS îşi extinde echipa din România cu 250 de persoane

29.01.2014

Warning: DOMDocument::loadHTML(): htmlParseEntityRef: no name in Entity, line: 8 in /home/jurnalul/public_html/www/wp-content/themes/jurnalul/functions.php on line 2878

Furnizorul de soluţii de outsourcing CGS îşi extinde echipa din România. Compania americană a anunţat că va angaja 250 de persoane, posturile fiind scoase la concurs. Locurile de muncă se adresează vorbitorilor de limbă engleză, franceză, spaniolă, germană, italiană şi olandeză, precum şi română.

„CGS îşi extinde activitatea întrucât avem clienţi noi şi, în consecinţă, ne implicăm în proiecte noi, pentru care avem nevoie de personal. Majoritatea joburilor scoase la concurs sunt locuri de muncă nou create şi, în plus, desigur că acoperim şi poziţiile ale căror ocupanţi ori au promovat ori s-au orientat spre alte domenii. Suntem astfel într-un proces de recrutare accelerată, un lucru deloc uşor având în vedere competenţele lingvistice avansate şi ansamblul de aptitudini pe care le căutăm”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS în România.

Dintre posturile disponibile, aproximativ 150 sunt în centrul companie din Sibiu, iar aproape 100 sunt în cel din Braşov. Majoritatea locurilor de muncă sunt în limbile română sau engleză.

Vladimir Sterescu a mai precizat că concursul de testare este unul complex, întrucât compania îşi doreşte ca angajaţii să aibă un nivel foarte bun de cunoaştere a limbilor străine, necesar pentru fiecare job în parte.

 „Criteriile noastre de selecţie sunt într-adevăr foarte stricte, dar în România există forţa de muncă pregătită corespunzător: trebuie doar „să ne găsim” reciproc”, a mai declarat acesta.

La ora actuală compania are în România 3.000 de angajaţi în centrele din Bucureşti, Brasov si Sibiu.

Dintre aceştia, 95% sunt absolvenţi sau studenţi ai unor instituţii de învăţământ superior, majoritatea vorbind peste două limbi străine.