Chatbot ASIROM - Cum functioneaza chatbootul Clara

S-a lansat Clara, primul chatbot care emite asigurare din România

03.09.2019

Chatbot ASIROM. Compania de asigurări anunţă o premieră absolută pe piaţa locală. Este vorba de lansarea asistentului virtual Clara, primul chatbot inteligent care emite poliţe de asigurare de călătorie. Clara a fost dezvoltată în colaborare cu Druid şi a fost lansată în producţie în doar o lună de zile.

Chatbot ASIROM. Parteneriatul cu Druid

Parteneriatul cu Druid a venit pe fondul dorinţei ASIROM de a oferi clienţilor o alternativă 100% digitală de a emite poliţe de asigurare de călătorie în maximum 10 minute. Acest lucru se poate face de pe orice dispozitiv conectat la Internet.

Clara a luat naştere în incubatorul Druid. Este vorba de o companie specializată în proiectarea, educarea şi echiparea asistenţilor virtuali inteligenţi cu cele mai noi tehnologii.

Chatbot ASIROM. Tehnologia OCR

Astfel, Clara integrează tehnologie OCR prin care scanarea, trimiterea şi verificarea datelor din buletin se realizează în câteva secunde. De asemenea, chatbot-ul este integrată cu ING pentru procesarea rapidă a plăţilor.

În plus, Clara comunică în permanenţă prin servicii web cu sistemul intern folosit de ASIROM.

„Clara este un prim pas pe care ASIROM îl face în dezvoltarea de noi canale de emitere a poliţelor de asigurare, într-o experienţă 100% digitală, mobilă şi modernă. Demarăm cu poliţele de călătorie, însă nu excludem în viitor emiterea asistată de chatboţi a asigurărilor de sănătate sau a asigurărilor CASCO” declară Cristian Ionescu, Preşedinte Directorat, ASIROM.

Prelucrarea datelor este aprobată de utilizator, acesta primind automat pe email:

  • acordul de procesare a datelor conform reglementărilor GDPR
  • confirmarea de plată
  • poliţa de asigurare

Ce spun reprezentanții DRUID?

„Clara are un bagaj de cunoştinţe impresionant. În doar câteva săptămâni a învăţat toate cazurile de asigurări de călătorie, indiferent că vorbim de deplasări în scop de muncă, turistic, afaceri, sport sau şoferi profesionişti. Ea oferă alternative şi recomandări, cunoaşte preţurile in funcţie de zonele de călătorie, ştie tipurile de despăgubiri pentru cheltuieli medicale, spitalizări, decese, pierderi de bagaje. Clara este un asistent literat care stă la dispoziţia clienţilor 24 de ore în fiecare zi” a completat Liviu Drăgan, CEO Druid.

Citește și Câte magazine Lidl sunt în România?

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “S-a lansat Clara, primul chatbot care emite asigurare din România

  1. Pingback: Vulcan Value Centre aniversare - reduceri si oferte | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.