Chatbot Druid

Chatboții Druid vor avea și ”voce”

15.10.2019

Chatbot Druid. Companiile Druid și IT Assist anunţă un parteneriat tehnologic pentru a da voce chatboţilor Druid. Acestea au semnat un parteneriat tehnologic. Prin acest acord, asistenţii virtuali Druid vor fi capabili să preia comenzi vocale în limba română sau engleză şi să răspundă prin voce în maxim 3 secunde, ducând experienţa de interacţiune om-maşină la cu totul alt nivel.

Druid este o companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise.

IT Assist este specializată în proiectare de soluţii complexe de infrastructură cloud și dezvoltare de aplicaţii de business.

Chatbot Druid. Asistenți virtuali inteligenți

Druid permite oricărei companii să proiecteze şi să antreneze asistenţi virtuali inteligenţi, care să preia activităţile repetitive şi consumatoare de timp de pe umerii angajaţilor, indiferent de rol sau de industrie.

„Deşi avem peste 5 miliarde de dispozitive mobile la nivel global, 95% dintre utilizatori nu-şi folosesc telefoanele pentru voce, ci pentru trimitere de mesaje. Practic, telefonul mobil nu este folosit azi pentru motivul pentru care a fost inventat, şi anume comunicarea prin voce. Vocea prin care personalizăm azi chatboţii Druid aduce nu doar o experienţă superioară, dar şi informaţii rapide oricărui angajat sau client aflat în mişcare, care nu poate purta o conversaţie de tip text” declară Bogdan Dodu, CEO IT Assist.

Chatbot Druid. Tehnologii folosite

Druid are la bază un motor conversaţional alimentat cu cele mai puternice tehnologii de tip AI (Artificial Intelligence), NLU (Natural Language Understanding), ML (Machine Learning) sau OCR (Optical Character Recognition). Astfel, chatboţii Druid oferă răspunsuri simple şi inteligente, folosind o multitudine de canale de comunicare, cum ar fi:

  • WhatsApp
  • Facebook Messenger
  • Skype
  • Slack
  • Microsoft Teams
  • WeChat
  • Twilio

Chatbot Druid. Un pas important în strategia de dezvoltare

IT Assist foloseste tehnologii inteligente de recunoaștere, interpretare și redare a mesajului vocal. Astfel, prin integrarea cu soluția IT Assist, un chatbot Druid a convertit un mesaj audio în text, a folosit algoritmi de identificare pentru a răspunde cerinţelor de securitate a accesului în sistemul informatic, a extras informaţiile dorite, le-a convertit înapoi în voce şi a răspuns interlocutorului.

„Introducerea componentei de voce reprezintă un pas important în strategia de poziţionare Druid ca un hub conversaţional. Druid vine de azi pre-echipat cu toate instrumentele necesare pentru integrarea rapidă cu orice sistem informatic, dar şi cu posibilităţi extinse de comunicare prin orice tip de canal de tip voce sau date. Expertiza unică pe care IT Assist a acumulat-o în zona infrastructurilor de voce, împreună cu tehnologia Druid, formează o propunere unică de valoare, care sunt convins că va atrage atenţia companiilor cu echipe de lucru în teren” declară Daniel Bălăceanu, Product Management Director Druid.

Citește și Webhelp a preluat compania românească PitechPlus

 

 

 

Citiți și despre: