Chicco România magazin Bucuresti Mall

Chicco România a deschis un magazin în București Mall

28.11.2018

Chicco România a anunțat că își mută magazinele stradale în centre comerciale. Compania a anunțat, prin urmare, că al optulea magazin al unicului importator român al brandului italian s-a deschis în București Mall.

Chicco România a inaugurat un nou magazin, după schimbarea strategiei de business de relocare a magazinelor stradale în malluri.

Unitatea este deschisă de la finalul lunii noiembrie, în București Mall, în urma unei investiții de 120.000 de euro.

Chicco România magazin București Mall. Noua strategie de business

Noua strategie de afaceri este pusă în practică în anul în care brandul italian de produse pentru copii împlinește 60 de ani de la înființare.

Rețeaua Chicco cuprinde opt magazine în prezent, șase stradale în București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Galați și Constanța și două în malluri, în Timișoara (Iulius Mall), deschis în martie și București, în noiembrie, precum și un magazin online.

Chicco România magazin București Mall. Afaceri în creștere

Pentru anul curent, Chicco estimează o cifră de afaceri de peste șase milioane de euro. Nivelul este în creștere cu 12% față de 2017.

“Mutarea magazinelor stradale în malluri a fost decisă pentru mai multă vizibilitate și pentru a veni în întâmpinarea clienților care vor să aibă mai multe opțiuni pentru cumpărături în același loc”, declară Ruxandra Burcea, proprietarul business-ului pornit în urmă cu 22 de ani în România.

Magazinul din București Mall deține o suprafață de 145 de metri pătrați. Acesta găzduiește colecția de toamnă-iarnă 2018, jucării, accesorii și produse pentru îngrijirea copiilor cu vârsta cuprinsă între 0 și 3 ani.

Chicco România magazin București Mall. Cele mai cumpărate produse ale retailerului sunt:

  • cărucioarele sport si cele duo (cărucior și landou),
  • hăinuțele și încălțămintea
  • gama nouă de biberoane, Natural Feeling.

Bugetul minim alocat pentru un cărucior trio este de 1.500 de lei (321 de euro).

“Clientul Chicco este unul foarte bine informat, care știe cu exactitate ce dorește să cumpere. Politica brandului este să-l susțină foarte mult în creșterea copilului, mai ales dacă se află la primul. Noi organizăm pentru viitorii părinți cursurile de puericultură “Școala Părinților” de șase ani, în toate orașele în care avem magazine, în timp ce compania mamă vine periodic cu produse noi, inovatoare și unice, extrem de utile în creșterea copilului“, precizează Ruxandra Burcea.

Citește și Kredyt Inkaso are o nouă conducere. Cine este Cristian Talpău?

 

 

Citiți și despre: