Aproximativ 10.000 de oameni trec, zilnic, pragul unuia dintre cele 15 restaurante din grup. City Grill, Caru’ cu Bere, Hanu’ Berarilor, City Café sau Trattoria Buongiorno sunt unele dintre restaurantele pe care cei mai mulți dintre bucureșteni le cunosc și le frecventează ori de câte ori vor să ia masa în oraș. Cu o tradiție de 10 ani, City Grill a luat naștere în anul 2004, atunci când Dragoș Petrescu, acționar 50% în restaurantele La Mama, a decis să se implice în lansarea unui alt brand de restaurante.“Am făcut primul pas cu locația din Primăverii, o locație deosebită, bine aranjată și poziționată pentru restaurant, cu un meniu adaptat numelui. În primul an de existență a restaurantului, brandul City Grill a atras o mare parte din echipa în care activase Dragoș Petrescu și eu: Ioana Buculei, Irina Arsenescu, Cornel Mihalașcu, Mihaela Bosneag, Octavia Dura, Puiu Popeanga, Cristina Nicolae, Loredana Mihai, Laura Damaschin și alți colegi pe diferite poziții. Azi, toți managerii de mai sus, cu excepția lui Puiu care a ales să plece din țară, sunt manageri în cadrul grupului, iar în decursul celor 10 ani și-au adus contribuția major și decisiv la succesul grupului”, ne-a declarat Daniel Mischie, COO City Grill.
Cu peste 900 de angajați care au o misiune comună, grupul City Grill este acum cel mai important operator de restaurante din România, consolidându-și poziția an de an în fața concurenței. “Astăzi în medie ne trec pragul zilnic aproximativ 10.000 clienți în cele 15 unități operate. Conform studiului de piață realizat luna trecută (n.r. luna mai), dar și al feedback-ului direct de la clienți, încrederea pe care le-o conferim, varietatea brandurilor din portofoliu și, nu în ultimul rând, programul de fidelizare ar fi printre primele motivații”, a completat Daniel Mischie.
Varietatea meniurilor
Meniul City Grill are peste 150 produse, iar în ultimul timp accentul a căzut pe produsele la grătar, precum antricotul de vițel, platoul micilor, frigăruia urbană sau Steak burger Black Angus, spune conducerea City Grill. “Toate produsele din meniuri sunt preparate în bucătăriile noastre, folosind materii prime de cea mai bună calitate și respectând normele în vigoare. În funcție de brand, topul produselor este variat. Dar nu am cum să nu menționez micii. Bazat pe cererea mare pentru acest produs, am dezvoltat oferta, în sensul în care în City Grill găsiți un meniu de mici ce include astăzi cinci tipuri. Dar nu ne vom opri aici, până la sfârșitul anului vom realiza o călătorie gastronomică prin România, pe urmele micilor. Urmează rața pe varză de la Hanu’ Berarilor și pastele integrale de la Buongiorno”, ne-a explicat COO-ul City Grill.
Pe lângă preparatele de mai sus, clienții localurilor pot alege și preparatele din meniul City Grill Organic, specialități care au devenit în timp preferatele multora dintre cei care trec pragul restaurantelor. “Este evident că acest trend lansat acum doi ani, când am introdus și noi meniul organic, prinde din ce în ce mai mult avânt, iar clienții pentru aceste produse mai scumpe și mai delicate au crescut și vor crește în continuare. Suntem toți interesați să trăim o viață mai sănătoasă, să facem mișcare, suntem atenți la substanțele din mâncare… suntem o generație pentru care acestea au devenit lucruri importante”, este de părere Daniel Mischie, COO City Grill.
Clienții fideli City Grill beneficiază de cardul de fidelitate Out4food. Acesta oferă 10% bonus la fiecare comandă, sub formă de puncte la fiecare notă de plată, puncte care pot fi utilizate la achitarea notelor de plată viitoare. “Programul a fost lansat în noiembrie 2012, în momentul de față în program fiind înrolați peste 35.000 de clienți unici. S-a lucrat un an la implementarea lui, având în vedere că vorbim de tehnologie, a fost și un efort financiar, dar este cel mai de succes proiect din ultimii doi ani. Feedback-ul de la client, pentru că pe acesta ne bazăm, este excepțional”, povestește Daniel Mischie.
Planuri de viitor
30 de restaurante. La acest număr vrea să ajungă City Grill până în anul 2020. “Pe termen scurt și mediu, grupul City Grill are obiectivul ca în 2020 să atingă suma de 30 de restaurante, cu un ritm de dezvoltare susținut și sustenabil, care să consolideze poziția de cel mai important operator de pe piața de restaurante din România. Investițiile vor continua pe trei branduri. City Grill și Trattoria Buongiorno sunt branduri care se vor dezvolta numai în București. În momentul de față, încercăm să penetrăm piața de cartiere. Căutăm locații în cartierele Drumul Taberei, Crângași, 1 Mai, Titan, dar și în centrul orașului. Pentru Hanu’ Berarilor încercăm o dezvoltare în țară. Suntem în căutări de spații în orașele Ploiești, Cluj, Iași, Constanța. În același timp, grupul este foarte activ pe linia de dezvoltare brown field. În luna iunie am deschis un restaurant Trattoria Buongiorno în locația în care a funcționat Palazzo Lido, brand operat de grupul Azzuro”, ne-a explicat COO-ul City Grill.
Pentru anul curent, grupul are în plan și îmbunătățirea mediului de lucru prin crearea unei Academii profesionale de către Departamentul de training, reprezentat de Cristi Cristea și Head Corporate Chef-ul Kevin Hill. “Prin această academie urmărim creșterea nivelului de pregătire al oamenilor, al colegilor noștri. 2014 este anul implementării la nivel managerial a KPI-urilor”, a completat Daniel Mischie. Nu în ultimul rând, planurile companiei presupun creșterea cifrei de afaceri. “Anul 2013 a fost un an bun pentru grup. Ne-am atins obiectivul de 20 milioane de euro. Anul acesta așteptăm o majorare a cifrei de afaceri între 10 și 15%, în funcție de atingerea obiectivului de noi deschideri, care prevede două noi unități pentru 2014”, ne-a declarat Daniel Mischie, COO City Grill.
Organizare de evenimente
Reprezentanții grupului City Grill oferă și servicii complete pentru cei care vor să organizeze evenimente. “În primul rând le oferim diversitate, prin brandurile din portofoliu și prin specificul meniurilor. Acestea cred că sunt cele mai importate lucruri. Totodată există un serviciu pe care noi l-am numit <consilier de evenimente>, care funcționează foarte simplu. Clientul furnizează unei singure persoane informațiile legate de eveniment, iar consilierul revine cu două, trei oferte de locații și meniu. Același consilier duce până la final evenimentul, acolo unde este cazul, fiind prezent și la eveniment”, ne-a declarat Daniel Mischie, COO City Grill.