City Insurance rezultate 2018. Compania de asigurări a anunțat că a înregistrat, în 2018, o creștere a afacerilor (prime brute subscrise) cu 18% față de anul anterior. Nivelul a ajuns de la 1,255 miliarde de Lei la 1,485 miliarde Lei.
City Insurance rezultate 2018. Cota de piață
Conform raportului ASF pentru finalul anului 2018, City Insurance s-a plasat pe locul 1 în ierarhia companiilor de asigurare din țara noastră. Compania deține o cotă de piață de 14,64%. De asemenea, asiguratorul se situează tot pe locul 1 în topul companiilor care subscriu asigurări generale, cu o cotă de piață de 18,47%.
În ceea ce privește piața polițelor RCA, City Insurance a avut o cotă de piață de 33,32%, mai mult decât dublul nivelului de 16,12% din 2016.
”Este demn de remarcat faptul că în decursul anului 2017 societatea a înregistrat o creștere de 6% a cotei de piață în ceea ce privește asigurările generale. Astfel, a ajuns liderul întregii piețe de asigurări din România, poziție confirmată și la sfârșitul anului 2018”, spun reprezentanții companiei de asigurări.
City Insurance rezultate 2018. Principalul motor de creștere
Principalul motor de creștere au fost asigurările RCA. Acestea au crescut în 2018 cu 8% până la 1,198 miliarde Lei. Pe locul al doilea se află asigurările de garanții. Pe acest segment, creșterea a fost de 110%, până la 73 milioane Lei.
De asemenenea, totalul primelor Non-RCA se ridică la valoarea de 287 miloane lei. Segmentul este compus, alături de garanții, din asigurări CASCO, bunuri și asigurări pentru culturi agricole și animale.
City Insurance rezultate 2018. Contracte de asigurare
Compania de asigurări a mai anunțat că portofoliul de contracte de asigurare a atins numărul de 2,85 milioane contracte în vigoare la finele anului 2018.
City Insurance avea, la 31 decembrie 2018:
- 460.000 de locuințe asigurate
- 250.000 de persoane asigurate pentru riscul de accidente
- 1,9 milioane de vehicule asigurate
City Insurance rezultate 2018. Daune plătite
Volumul de daune plătite în 2018 a fost de 851,6 milioane lei. Acesta este în creștere cu 35% față de anul trecut.
2019 reprezintă pentru pentru City Insurance atât un exercițiu de consolidare a poziției de piață și a performanței economice, cât și o provocare asumată în ceea ce privește îndeplinirea promisiunilor făcute clienților, partenerilor comerciali, salariaților și acționarilor.
Citește și Dm drogerie markt: Oamenii sunt nucleul unei companii