CN2I, o nouă viziune în turism: servicii turistice personalizate

01.12.2019

Complexul turistic Euro Park Fundata 5* este cel mai nou proiect intrat în portofoliul de proprietăți al grupului francez de investiții imobiliare și hoteliere. CN2I este recunoscut ca unul dintre liderii investițiilor imobiliare din Franța, fiind prezenți pe piață din anul 2006. Decizia grupului CN2I de a pătrunde pe piața turistică românească a fost făcută după o analiză aprofundată, România fiind una dintre țările cu o creștere semnificativă în acest domeniu, datorită factorilor socio-economici în primul rând, prin creșterea veniturilor populației, dar și datorită promovării acesteia în străinătate, eforturi concretizate în creșterea segmentului de incoming, precum și a numărului turiștilor, în general.

România oferă din punct de vedere legal multiple avantaje pentru investitorii străini, dar oferă în plus și o rată de conectivitate rapidă în ceea ce privește traficul aerian, în ultimii ani fiind realizate investiții și îmbunătățiri importante în aeroporturi și în infrastructură, în general.

România este o atractivă piață de desfacere, cu forță de muncă valoroasă, bine pregătită și disponibilă, cu un potențial turistic imens

Potențialul turistic al României este marcat de componentele naturală și antropică, rezultatul fiind o ofertă turistică de excepție: de la turismul balnear la cel ecumenic, de la cel de litoral la cel montan, de la cel de vânătoare și pescuit sportiv la cel cultural, de la agroturism la turism urban, de la turismul terapeutic la cel de aventură, de la cel viticol  la circuitele personalizate, de la cel de evenimente speciale la cel de afaceri, călătorii beneficiind de sejururi de calitate, pline de originalitate.

CN2I Properties Accommodation: Spații de cazare în regim hotelier

Obiectivul principal de activitate al CN2I Properties Accommodation este oferirea de spații de cazare în regim hotelier, în zone centrale ale orașelor turistice, la cele mai înalte standarde de confort, precum și extinderea portofoliului prin oferirea de servicii de administrare și dezvoltare a unor unități turistice, turismul înregistrând în ultimele decenii dinamica cea mai susținută în economia mondială.

„Viziunea noastră este să devenim un partener de încredere pentru turiștii care doresc să se bucure de un confort la superlativ, de 5*, în călătoriile lor, dar și intimitate, totodată, fie că vorbim de segmentul business sau leisure”, ne-a declarat Georgiana Stoica, CEO CN2I România.

Experiența grupului francez CN2I este esențială în strategia de dezvoltare pe piața turistică din România

Grupul de investiții imobiliare și hoteliere CN2I a intrat pe piața din România în anul 2018, prin servicii de închiriere în regim hotelier a unui număr de 2 apartamente în Brașov, ajungând momentan, pe acest segment, la 25 de apartamente în Brașov și 10 în București.

Beneficiind de experiență în industria imobiliară și hotelieră, CN2I contribuie la dezvoltarea întreprinderilor turistice din portofoliu prin know-how de excepție, un management operațional și o strategie coerentă, dar și o echipă managerială cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul hotelier, personal foarte bine pregătit și susținere financiară pentru dezvoltarea proiectelor.

Z Executive Hotel Boutique și complexul Euro Park, cele mai noi proiecte

Unitățile incluse în portfoliu sunt alese printr-un audit riguros (la nivel micro și macro), fiind studiate aspectele financiare din ultimii 3 ani, indicii hotelieri, gradul de ocupare, tarifele medii, încasările, review-urile din mediul online și offline, imaginea unității în piață și oportunitățile de dezvoltare. Se analizează toate coordonatele disponibile și se întocmește o prognoză optimist-moderată pentru a se lua o decizie cu privire la rentabilitatea preluării în gestiune și management a unității respective, care se discută la nivelul managementului  grupului.

În ceea ce privește domeniul turistic, în februarie 2019 au fost preluate Z Executive Hotel Boutique (București, 27 camere) și complexul Euro Park (Fundata, Brașov, 37 camere)

„Un colț de rai înconjurat de munți, o oază de liniște și relaxare, un punct de plecare într-o aventură de neuitat în natură, așa poate fi descrisă zona în care este situat Complexul turistic Euro Park Fundata 5*”, menționează Georgiana Stoica.

Până la sfârșitul anului urmează să fie preluate încă 4 hoteluri, iar în următorii ani să fie creat un portofoliu de instituții turistice foarte atractive pentru turiștii români și străini, atât pe segmentul leisure, cât și business.

Complexul turistic Euro Park Fundata 5*

Complexul este situat la cea mai mare altitudine din România (1.360 de metri) și este străjuit de Munții Bucegi. Complexul turistic Euro Park Fundata 5* dispune de o suprafață de 50.000 m2 și are 34 de camere repartizate în 5 vile moderne, clasificate la 5 margarete. Atmosfera primitoare, discreția garantată și grija pentru confortul oaspeților pot fi resimțite la fiecare pas, de la intimitatea camerelor la zonele de leisure, de la grădina cu plante și flori la centrul modern de distracție și sport și spațiile speciale pentru organizarea activităților de team building in și outdoor, de la piscina interioară, sauna cu cromo-terapie și jacuzzi la moderna sală de conferințe, perfectă pentru cursuri, training-uri, ședințe sau seminarii.

„Avem o strategie și un plan de management și dezvoltare bine structurate, prin care dorim să creăm un concept turistic aparte, care să reflecte nevoia consumatorului de servicii turistice de calitate (leisure sau business), obiectivul nostru fiind acela de a ne diferenția prin confort, calitatea serviciilor hoteliere și inedit” detaliază CEO-ul CN2I România.

Dispus pe o suprafață de 50.000 de metri pătrați, complexul oferă posibilități de dezvoltare a serviciilor adresate segmentului leisure și corporate – paintball, circuite, tir cu arcul, treasure hunt

Punctele forte ale Complexului Euro Park sunt date de avantajul poziției: zona montană, calități deosebite ale aerului. Localizarea în centrul țării are avantajul de atragere a potențialilor clienți (leisure și corporate) din toate zonele țării. Complexul amplasat în zona montană dispune de un număr mediu de camere și permite personalizarea serviciilor și oferă flexibilitate în politicile de vânzare.

Ofertele de iarnă, adaptate segmentului de leisure sau corporate

Unitățile hoteliere deținute în portofoliul CN2I până în acest moment, dar și cele care se vor alătura, sunt foarte diferite, așadar strategia de marketing și promovare este atent stabilită pentru fiecare dintre acestea. Serviciile de marketing și comunicare ale grupului CN2I România, precum și a unităților din portofoliu sunt externalizate prin agenția InGraf Media, agenție de publicitate care are un departament de marketing externalizat în domeniul hotelier.

Pentru segmentul leisure, în acest moment sunt disponibile ofertele de iarnă pentru Crăciun și Revelion, sejur de 3-5 nopți; o ofertă pentru 1 decembrie și o ofertă pentru Familie „Familly Fun Winter”. În plus, ofertele speciale vizează și cuplurile – oferta romantică pentru cuplu, dar și oferte speciale pentru weekend și zilele din timpul săptămânii.

Politica de diferențiere vizează personalizarea serviciilor, cu scopul de a oferi mixul optim de servicii care să satisfacă nevoile de relaxare ale tuturor clienților

Pentru segmentul corporate sunt disponibile oferte deosebit de atrăgătoare, care includ toate serviciile specifice (cazare, masă, conferință, distracție, party, foc de tabără, team building) pentru 2 sau 3 zile – momentan sunt promovate ofertele Christmas Corporate, adresate acestui segment. Oferte atractive vizează și segmentul de școli de vară și cursuri pe o perioadă de 3-7 zile.

 Strategia de viitor a grupului

Strategia grupului CN2I vizează oferirea de servicii turistice personalizate. Profilul unităților turistice din portofoliul grupului include un număr mic și mediu de camere (20-50), ceea ce permite o clară diferențiere pe piață, dar în același timp respectarea promisiunii făcute oaspeților.

„Obiectivul nostru pentru următorii 10 ani este de a a fi un brand de inspirație în domeniul hotelier, caracterizat prin servicii de calitate, atent personalizate pe nevoile oaspeților, care își respectă promisiunile față de aceștia. Astfel, dorim să construim un brand umbrelă puternic și inspirațional, iar brandurile din portofoliu să reflecte principiile, valorile și obiectivele grupului CN2I”, a declarat, în încheiere, Georgiana Stoica, CEO CN2I România.

 

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/hotel-clermont-conditii-de-cazare-optime-pentru-sejururi-deosebite/

Citiți și despre: