Coca - Cola Specialty

Surpriză de la Coca-Cola. Compania anunță o premieră pe piața din România

07.06.2019

Premieră globală în România. Coca-Cola a lansat noi băuturi inovative. Este vorba de trebui sucuri care fac parte din marca Coca – Cola Specialty. Astfel, într-o perioadă în care oamenii încearcă să iasă din tipare și îmbrățișează noutățile, păstrând în același timp fascinația și nostalgia pentru trecut, Coca-Cola lansează, exclusiv în Romania, Coca-Cola Specialty: o băutură care surprinde perfect esența acestor vremuri.

Coca – Cola Specialty.  Arome de fructe și extracte de plante

Coca – Cola Specialty vine cu o combinație aparte de arome de fructe și extracte de plante:

  • caise și pin
  • mure și ienupăr
  • mere și soc

Astfel, compania oferă o serie de trei băuturi într-un ambalaj de colecție, prin readucerea pe piață a sticlei folosite pentru îmbuteliere acum mai bine de un secol, la începutul anilor 1900.

Coca – Cola Specialty. Un hub de inovație

Recunoscută în cadrul Coca-Cola ca fiind un adevărat hub de inovație la nivel european, România este prima și singura piață din lume care a lansat Coca-Cola Specialty.

Lansarea surprinde cu atât mai mult cu cât, sub umbrela celui mai cunoscut brand din portofoliu, aduce la un loc combinații din două perioade diferite, într-o armonie perfectă: un mix contemporan de arome, cu accente retro aduse de sticla Coca-Cola de colecție.

Coca – Cola Specialty. Ce spune conducerea companiei

”Coca-Cola este un brand care a reușit mereu să aducă oamenii împreună, oferindu-le de-a lungul timpului nu doar simple produse, ci adevărate experiențe, surprinzătoare și relevante. În spiritul acestei misiuni, inovăm permanent, în linie cu preferințele consumatorilor noștri. Prin Coca-Cola Specialty, mizăm pe două atribute puternice: readucerea în prim plan a sticlei retro și cele 3 combinații de arome neașteptate care oferă un gust original și contemporan. Coca-Cola Specialty și conceptul de comunicare ”More than retro” (“Mai mult decât retro”) sunt propunerea Coca-Cola pentru cei care știu să se bucure de tot ce e mai bun din trecut și din prezent.”, a declarat Miruna Smeureanu, Director de Marketing Coca-Cola România.

Coca – Cola Specialty este îmbuteliată în România

Gama Coca-Cola Specialty este îmbuteliată local. Aceasta este produsă în fabrica Coca-Cola HBC România din Ploiești.

Produsul este disponibil deja în magazinele din țară, în sticla de sticlă de 250 ml.

Citește și Românii vor să aibă un stil de viață sănătos, însă nu sunt prea bine informați

 

 

 

 

 

Citiți și despre:

  • Ce băuturi răcoritoare preferă românii?Ce băuturi răcoritoare preferă românii? În ciuda crizei, românii nu au renunţat în ultimii ani să consume băuturi răcoritoare, piaţa sucurilor din România avansând de la 4,81 miliarde lei în 2010 la 5,04 miliarde lei în 2014, ultimul an […]
  • Vara profiturilor pe piața răcoritoarelorVara profiturilor pe piața răcoritoarelor Coca Cola sau Pepsi? Cu sau fără zahăr? Sau poate un suc natural? Tu ce preferi într-o zi călduroasă de vară? La toate aceste întrebări, analiștii de la KeysFin vin cu un răspuns inedit, bazat pe datele […]
  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • Future Makers 2018. Lista câștigătorilorFuture Makers 2018. Lista câștigătorilor Future Makers 2018 câștigători. Juriul internațional a anunțat câștigătorii premiilor de 20.000 de euro. Biciclete din bambus, probe de ochelari prin realitatea augmentată, plante crescute cu aer, aplicații […]
  • 14 vorbitori de renume vor participa la „Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții”14 vorbitori de renume vor participa la „Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții” „Conferinţa Managementul Relațiilor cu Clienţii” organizată de Acumen Integrat va avea loc în perioada 4-6 iunie, la Hotel Intercontinental București. Este vorba de un eveniment care își propune să devină […]