Compania de training EXEC-EDU va lansa o nouă strategie de comunicare, începând cu al doilea semestru din 2014. Compania va avea un nou slogan („Antrenăm competențe”), precum şi o nouă identitate vizuală.
Decizia de rebranding vine în urmă unui proces de evaluare realizat de agenția INSUS, care a scos în evidenţă două atu-uri majore ale EXEC-EDU. În primul rând este vorba de poziția de lider în dezvoltarea managerilor, menținută timp de 17 ani și, în al doilea rând, este vorba de reputația pe care și-a creat-o în această perioadă, de furnizor de cursuri consistente, facilitate de experți cu experiență solidă de business.
„A investi în propria pregătire prin participarea la cursuri utile, care te provoacă cu adevărat, reprezintă o formă de a-ți păstra mintea activă. Similar cu antrenamentul corpului, dezvoltarea constantă a competențelor reprezintă un antrenament al minţii”, a afirmat Lavinia Rașcă, directorul EXEC-EDU.
Aceasta a mai explicat că EXEC-EDU se implică în procesul de mindbuilding cu o echipă de antrenori excelent pregătiți și cu foarte multă experiență, pe care îi recomandă propriul succes că antreprenori, manageri şi consultanți.
“Ne diferențiază gamă foarte largă de competențe manageriale pe care le dezvoltăm, precum și caracterul practic și modern al tematicii programelor noastre”, a mai spus Lavinia Rașcă.
Schimbarea sloganului are o dublă motivație: asociază compania cu ideea de „mindbuilding” și aduce în atenție avantajul competitiv al EXEC-EDU, care se centrează pe consolidarea competențelor manageriale.
În plus, şi identitatea vizuală a EXEC-EDU a trecut printr-un proces de rafinare. Este vorba despre simplificarea vizuală a logo-ului, oferindu-i astfel o consistență mai mare.