Compania farma Actavis a anunţat schimbarea numelui în Allergan plc, iar de ieri acțiunile grupului sunt tranzacționate la Bursa din New York cu simbolul AGN. În plus, compania are o nouă identitate vizuală și un nou logo.
Schimbarea numelui a venit ca urmare a achiziției, în martie 2015, de către Actavis a companiei Allergan, acționarii grupului aprobând rebrandingul în iunie 2015.
„Este o zi foarte importantă pentru Allergan și pentru cei 30.000 de angajati de la nivel mondial, care ne-au ajutat să ajungem în acest moment special,” a declarat Brent Saunders, CEO și Președinte al Allergan.
Achiziția Allergan a creat un grup farmaceutic în top 10 mondial după venituri, lider în rândul companiilor care au adoptat un nou model de business – Growth Pharma.
„Prin adoptarea numelui Allergan ne asigurăm că identitatea noastră corporatistă reflectă transformarea companiei noastre la nivelul industriei farmaceutice și poziția noastră de companie dinamică, cu un nou model de business, lider pe nișa Growth Pharma. Sub noul nume și cu noua identitate, ne-am trasat o nouă direcție, încurajându-ne angajații din întreaga lume să fie îndrăzneți în modul cum gândesc și acționează și să răspundă rapid pentru a îndeplini nevoile medicilor, pacienților și clienților noștri”, a precizat Brent Saunders.
Conform acestuia, Allergan înseamnă branduri recunoscute la nivel mondial, cea mai bună divizie de generice, un pipeline bogat care include branduri, generice, biosimilare, OTC-uri, precum și al patrulea distribuitor de produse farmaceutice din SUA – Anda, care își va păstra numele.
„Allergan este un grup integrat ale cărui soluții unice răspund rapid nevoilor pacienților și clienților și schimbă viețile celor care depind de noi”, a mai spus CEO-ul companiei.