Compania Nordic Food anunţă schimbări importante

12.05.2018

Compania de distribuției a produselor alimentare premium atât în retail, cât și în HoReCa – Nordic Food a anunţat că transferă managementul către a doua generație. Astfel, după 25 de ani de business madeîn România, în care compania a adunat în portofoliu peste 2.500 de produse internaționale premium distribuite la nivel național, Ciprian Moldoveanu este cel care preia conducerea sub propria viziune strategică.

Odată cu schimbarea conducerii, compania a trecut printr-un amplu proces de rebranding care a constat într-o reiterare a valorilor companiei, potrivit noii viziuni care a dus la o nouă identitate vizuală, un nou sediu și o nouă structură organizațională.

„Trecerea către a doua generație de management a fost una rațională, dar în același timp emoționantă, având în vedere preluarea conducerii companiei de la tatăl meu. Cu toții stiam că va veni momentul, totul era fizic pregătit, dar cu toate acestea, pentru avalanșa de emoții nu te poți pregăti niciodată suficient. Nordic Food se ghidează după cinci valori fundamentale: Responsabilitate, Integritate, Inovație, Adaptabilitate și Optimism. Rebrandingul companiei a păstrat valorile și misiunea de a aduce consumatorilor bucurie la fiecare masă, dar a venit cu o abordare nouă, adaptată noilor tendințe. Cel mai important element al procesului de rebranding a fost schimbarea identității vizuale, aplicată la nivelul întregului grup. Asta a însemnat website-uri noi, un nou sediu în zona de Nord a Capitalei, noi echipamente, mașini, legitimații, cărți de vizită, etc. Prin toate aceste schimbări, cu un puternic impact în cultura organizațională, ne dorim să fim cât mai aproape de nevoile clienților din România și să le oferim produsele premium pe care și le doresc”, a explicat Ciprian Moldoveanu, General Manager Nordic Food România.

Schimbările au păstrat trendul pozitiv în ceea ce privește evoluția financiară a companiei. Astfel, anul trecut, cifra de afaceri a ajuns la 241 de milioane de lei, cu 5% mai mare față de anul 2016.

Nordic Food a preluat Dupont

Dacă 2017 a fost anul schimbărilor de management, 2018 vine cu noutăți în ceea ce privește extinderea business-ului. Aşadar, recent, Nordic Food a cumpăar compania Dupont, unul dintre principalii săi competitori în ceea ce privește distribuția de produse franțuzești de patiserie-cofetărie în HoReCa.

Prin intermediul Nordic Food, produsele care făceau parte din portofoliul Dupont vor fi distribuite la nivel național către profesioniștii din sectorul de patiserie-cofetărie.

În plus, un alt punct important pe lista acțiunilor desfășurate în anul 2018 este și investiția în dezvoltarea angajaților Nordic.

“Acesta este un an plin de oportunități pentru angajații Nordic Food. Ei se vor obișnui cu noile schimbări și în același timp vor învăța lucruri noi pentru că vom investi în dezvoltarea lor. Cred că cea mai mare bogăție a unei companii constă în oameni, de aceea în 2018, pe lângă proiectele pe care le avem în lucru, focusul este și pe angajații Nordic”, a explicat Ciprian Moldoveanu.

Planurile de viitor

Nordic Food va crea și un nou serviciu pentru clienți. În urma unei investiții de 150.000 de euro, noua aplicație de Warehouse Management System, ce va fi implementată pe o perioadă de trei luni, va ajuta la administrarea automată și completă a tuturor activităților de recepție, depozitare și livrare. Mai precis, prin noua aplicație dedicată clienților, vor fi optimizate toate operațiunile din depozit, de la recepție, la managementul termenelor de expirare, la managementul calității produselor, până la livrare.

 

 

 

Citiți și despre: