Competitia GPeC 2020

Competiția GPeC 2020. Înscrierile continuă până pe 11 septembrie

05.08.2020

Competiția GPeC 2020. Având o tradiție de 15 ani, Competiția Magazinelor Online GPeC este considerată cel mai util instrument dedicat magazinelor online pentru a-și optimiza website-urile în scopul creșterii ratei de conversie și a vânzărilor. Per total, 72 de magazine online s-au înscris deja la ediția de anul acesta a Competiției GPeC.

În plus, înscrierile sunt în continuare deschise tuturor magazinelor e-commerce până pe 11 septembrie 2020, ora 23:59.

Competiția GPeC 2020. Etapa de evaluare

Din 7 iulie, cele 72 de magazine înscrise deja, au intrat în etapa de evaluare.

„Orice business e-commerce (de la magazine online recent lansate, până la magazine cu vechime în piață) se poate înscrie în Competiția GPeC, principalul beneficiu fiind evaluarea profesionistă a website-ului prin peste 200 de criterii menite să ajute magazinele online să identifice și să corecteze principalele probleme care le pot împiedica să vândă mai mult”, anunţă organizatorii competiţiei.

Competiția GPeC 2020. 200 de criterii de evaluare

Website-urile magazinelor online sunt evaluate de 30 de experți în E-Commerce și Digital Marketing din România, prin peste 200 de criterii esențiale care vizează:

• User Experience (ușurința folosirii website-ului atât pe Mobile, cât și pe Desktop);

• Funcționalitățile Website-ului (verificarea tuturor formularelor și a procesului de checkout);

• Search (funcționarea căutării interne conform bunelor practici internaționale);

• SEO (indexarea în motoarele de căutare);

• Security (protecția site-ului, a bazelor de date și a informațiilor sensibile despre utilizatori);

• E-Mail Marketing (calitatea campaniilor de Newsletter);

• Content & Social Media (calitatea conținutului propriu și prezența în Social Media);

• Calitatea Serviciilor (se testează prin Mystery Shopping);

• Aspecte Juridice (respectarea legislației în domeniu și a bunelor practici).

Competiția GPeC 2020. Raport detaliat

Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC primește un raport detaliat conținând punctaje, comentarii și recomandări de îmbunătățire pentru fiecare din cele peste 200 de criterii. Astfel, magazinele obțin un Benchmark complex al website-urilor și știu ce au de făcut pentru a se optimiza.

Etapele prin care trece un magazin online înscris în Competiția GPeC

• Imediat după înscriere, magazinul este analizat prin prisma criteriilor de preselecție (majoritatea – obligații legale), asigurându-se că respectă legislația în vigoare și nu riscă potențiale amenzi. Odată ce toate criteriile de preselecție sunt întrunite, magazinul primește certificarea TRUSTED.ro care atestă că este un magazin de încredere;

• Ulterior, magazinul intră în procesul de evaluare prin cele peste 200 de criterii analizate de unii dintre cei mai buni specialiști în E-Commerce și Digital Marketing din România;

• Magazinul primește raportul de evaluare conținând note și recomandări pentru fiecare din cele peste 200 de criterii, astfel încât să știe exact ce trebuie să optimizeze pentru a crește vânzările și pentru a îmbunătăți experiența de navigare a utilizatorilor;

• Pe lângă explicațiile cuprinse în raport, reprezentanții magazinului online au ocazia de a discuta direct cu experții care i-au analizat website-ul pentru a primi mai multe explicații și recomandări din partea acestora (consultanță avizată în cadrul Sesiunilor de Mentorship);

• Beneficiind de evaluarea detaliată și de recomandările specialiștilor, magazinul are toate resursele necesare pentru a trece la optimizări în scopul creșterii vânzărilor – acesta fiind cel mai mare beneficiu adus de Competiția GPeC afacerilor e-commerce.

Costul înscrierii

Costul înscrierii în Competiția GPeC pornește de la 349 EUR + TVA. Valoarea benchmark-ului primit este cotată la peste 5.000 EUR (valoare de piață).

Înscrierile se pot face pe website-ul GPeC

Citeşte şi Delfingen Industry vrea să preia Schlemmer. Anunţul făcut de Consiliul Concurenţei

 

 

 

Citiți și despre: