TeamDeals Marketplace, unul dintre cei mai importanti jucători de e-commerce din Romania, a participat pentru prima oara la GPeC E-commerce Expo, în perioada 29-30 mai. Dintre cei 22 de expozanți prezenți, standul TeamDeals a fost
ușor de identificat, la GPeC 2018, datorită conceptului inedit cu care și-a întâmpinat vizitatorii: bucătăria unde „se coace” succesul unui business.
Vizitatorii au fost întâmpinați cu oferte exclusive: acordarea unui comision de 0% pe durata târgului, pentru ofertele incarcate pe platforma TeamDeals.
Dintre cei peste 500 de participanti unici în două zile de eveniment, mai mult de jumatate dintre aceștia au gustat din „ingredientele secrete” cu care TeamDeals Marketplace si-a fidelizat deja cei peste 3.000 de parteneri. Echipa TeamDeals a interacționat pe durata întregului eveniment, cu reprezentanții magazinelor online din domenii precum: gadgeturi, fashion, home&deco, articole pentru copii, papetărie și birotică, edituri etc.
De ce sa alegi TeamDeals Marketplace?
La ora actuală, marketplace-ul reprezintă cel mai eficient canal de vânzări datorită listării facile a portofoliului de produse al companiilor, a ofertelor, receptionarea comenzilor și transmiterea a facturilor asociate. Mai mult, tehnologiile folosite permit un control total atât asupra produselor listate, cât si pentru stocuri, prețuri de listă și oferte.
“Marketplace-ul reprezintă o rampă de lansare pentru firmele nou înființate, dar și o metodă de stabilizare a business-urilor care au acumulat deja ceva experiență pe piața și doresc să-și crească substanțial vânzările cu 0 (zero) investiții” , explică Daniel Dragomir.
Site-ul TeamDeals.ro, care se adresează tuturor magazinelor online și offline, a fost lansat în 2011, având în primele zile 10 contracte semnate. Acestea au generat însă sute de comenzi în doar câteva zile de la lansare. În 7 ani, peste 3.000 de companii au accesat Teamdeals Marketplace, iar în ultimul an platforma a generat peste 600.000 de comenzi.