Conferinta DigiCon '19 - Subiectele dezbatute

Conferința DigiCon ’19. Ce subiecte se vor dezbate?

19.09.2019

Conferința DigiCon ’19. Vineri, 27 Septembrie, comunitatea de Marketing Online din țara noastră se reunește la Hotel Cișmigiu pentru a afla despre trendurile emergente în Marketing-ul Online, a împărți cunoștințe și crea noi legături de afaceri.

Conferința DigiCon ’19. Subiecte

Conferința este dedicată exclusiv promovării online, antreprenoriatului și tehnologiei. Evenimentul va explora în detaliu teme precum:

  • Strategiile moderne de Marketing & Lead Generation
  • Tehnologiile disruptive
  • Social Media Marketing
  • Influencer Marketing

Conferința DigiCon ’19. Vorbitorii invitați

Speakerii – recunoscuți ca și lideri în domeniile specifice – îți vor ghida pașii prin secretele advertisingului modern, te vor ajuta să aplici tehnologia în afacerea ta și vor ajuta la identificarea unor oportunități de creștere accelerată a business-ului.

“Ne bucurăm mult să avem șansa de a organiza un eveniment atât de important pentru industria de Marketing din România. Va fi o zi cu adevărat specială, întrucât informația împărțită va putea fi aplicată nu numai în contextul B2B, ci și B2C. Așteptăm participanți din echipele de management & marketing atât ale firmelor cu renume internațional, cât și din cadrul start-up-urilor sau magazinelor online cu reputație, iar pentru că biletele nu pot fi cumpărate, competiția pe locuri este mare. Suntem foarte nerăbdători să ne întâlnim pe 27 Septembrie, și credem că va fi un eveniment cu adevărat unic în România” – Andrei Tiu, CEO Marketiu și organizator DigiCon ‘19.

Pentru a aplica pentru biletul tău gratuit, vizitează https://digicon-marketing.com/tickets.

Growth Hacking

Growth Hacking este o strategie care încă nu se bucură de atât de multă popularitate în România. Cu această strategie organizatorii sunt, însă, familiarizați mai ales prin prisma biroului Marketiu din UK.

De dezvoltarea subiectului se va ocupa Dana Mustățea, Growth Hacking Manager la UiPath.

Conferința DigiCon ’19. Integrarea noilor tehnologii

Despre integrarea noilor tehnologii în strategiile moderne de marketing, despre trendurile emergente și oportunitățile de care brandurile pot profita pentru a-și accelera creșterea în contextul actual al pieței va vorbi pe larg chiar Andrei Tiu, fondatorul agenției de digital marketing Marketiu, ce organizează conferința. Cu o experiență internațională de peste 10 ani în industrie, Andrei este un ambasador al monetizării eforturilor de marketing, al adoptării noilor tehnologii și al growth hacking.

Oportunitățile pe care tehnologiile moderne le deschid afacerilor

Tot despre oportunitățile pe care tehnologiile moderne le deschid afacerilor în scopul inovării proceselor de Marketing va discuta și Vlad Andriescu, redactor șef al start-up.ro. Pentru că Vlad urmărește ecosistemul start-up-urilor românești și contribuie la relația dintre antreprenorii și investitorii români, tot el va fi responsabil și de explorarea unora dintre trendurile identificate printre noile start-up-uri românești, alături de un număr de lideri de business prezenți în cadrul conferinței.

Conferința DigiCon ’19. Blockchain

Cum blockchain este un cuvânt care apare tot mai des în contextul actual de piață, organizatorii DigiCon au ales să abordeze și acest subiect cu ajutorul lui Ștefan Gergely – el este fondatorul Aurus.io, companie ce dezvoltă o criptomonedă cu valoare susținută în întregime prin depozite fizice de aur.

Influencer Marketing

De explorarea oportunităților pe care Influencer Marketing le deschide afacerilor moderne și construirea unor comunități puternice va fi responsabilă Laura Mușuroaea. Ea este unul dintre cei mai renumiți beauty vloggers din România, fiind printre primii care au văzut oportunitățile deschise de video, Youtube și Instagram în perioada 2013-2014

Alături de speakerii de mai sus, urmează a mai fi anunțate două nume importante din această industrie.

Participanții vor avea numeroase oportunități de:

  • învățare și knowledge-sharing
  • networking
  • legare de noi relații de afaceri

Citește și Eco-vouchere 2019 Primăria Capitalei. Perioada de utilizare a fost prelungită

 

 

 

 

Citiți și despre: