Slide

Stiri: Companii

Conferinţa „Digitalizarea– Trend sau tsunami în marketing şi vânzări?” are loc pe 8 noiembrie

03.11.2016

În  jur de 41% dintre consumatorii români sunt deja consumatori digitali, aceştia informându-se online, au acces la reviews, pot verifica din mai multe surse veridicitatea mesajelor de marketing, precum şi alege cum doresc canalul pentru a face achiziţii. În plus, la ora actuală, 62% dintre consumatori se informează exclusiv online pentru a cauta produsul sau serviciul dorit, decizia de cumpărare fiind 56-67% bazată pe sfaturile date de prieteni şi cunoştinţe. Însă, doar 21% dintre aceştia sunt influenţaţi de loialitatea faţă de brand.

„Şi cum digitalizarea devine din ce în ce mai prezentă în mediul de afaceri, nu doar transformările în comportamentul consumatorilor, ci şi adopţia noilor tehnologii, instrumente şi aplicaţii este puternic disruptivă, cu impact imediat în activitatea tuturor companiilor”, conform Doingbusiness.ro.

În acest context, pe 8 noiembrie 2016, Doingbusiness.ro organizează conferinţa „DIGITALIZAREA – Trend sau tsunami în marketing şi vânzări?”.

Evenimentul îşi propune să provoace o dezbatere şi să aducă răspunsuri privind impactul procesului de digitalizare pentru două dintre cele mai importante activităţi ale companiilor, foarte strâns legate între ele, cele de vânzări şi cele de marketing.

„Digitalizarea este efectul revoluţiei internetului şi al transformărilor tehnologice. Pentru fiecare industrie poate însemna ceva diferit, dar beneficiul este pentru întreg ecosistemul de business sau social. Conectivitatea a condus la creşterea exponenţială a volumului de date iar utilizarea relevantă a acestora pentru marketing şi vânzări este cea mai mare provocare. Conversia marketing-ului digital în vânzări şi creşterea veniturilor pentru companie este una din marile întrebări la care oamenii de marketing şi vânzări din era digitală încearcă să răspundă”, susţine Diana Dumitraşcu, Director Executiv, Kompass România şi Doingbusiness.ro

În cadrul evenimentului, la care sunt aşteptaţi 150 de participanţi de la importante companii multinaţionale şi antreprenoriale româneşti, vor lua cuvântul: Demis Ghindeanu, Consultant de Marketing Asociat, Marks; Laurenţiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star; Elena Iordache, Internaţional Sales Executive, Teads; Elena Badea, Partener & Senior Consultant, Sfera Business; Iulia Lazea, Managing Consultant, Horváth & Partners Management Consulting; Alexandru Ursu, Regional Sales Manager, Salesforce; Dumitru Ion, CEO, Kompass România.

Aceştia vor discuta, în cadrul celor două părţi ale conferinţei, despre fuziunea dintre online şi offline, despre aplicaţiile care ajută la creşterea vânzărilor şi care vor sublinia tendinţele şi strategiile inovatoare din Marketingul Digital. Conferinţa se va încheia cu un workshop cu tema: Scriere persuasivă cu tehnici de NLP.

„Utilizarea tehnologiei digitale facilitează îmbunătăţirea performanţei afacerii. Digitalizarea are impact asupra experienţei consumatorului, simplifică procesele de vânzare reformatează modelele existente de business sau formulează altele noi. Pentru România digitalizarea este oportunitatea de a creşte competitivitatea companiilor româneşti. Numai dacă înţelegem ce înseamnă, cum ajută şi cum se face vom putea valorifica oportunitatea digitalizării”, spune Dumitru Ion, CEO, Kompass România şi Doingbusiness.ro.