În perioada 13-14 aprilie va avea loc, la București, Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016. Evenimentul reprezintă o oportunitate unică de a descoperi cele mai bune practici în domeniul relațiilor cu clienții, de a interacționa cu experți în domeniu și de a pune bazele unui serviciu de relații clienți excelent.
Aflată deja la cea de-a doua ediție, conferința revine cu o structură actualizată și îmbunătățită, în funcție de nevoile și așteptările mediului de business din țara noastră
”În ediția a II-a ne vom concentra în special pe studii de caz relevante și exemple de bune practici. Partea teoretică va fi și ea dezvoltată prin introducerea unei sesiuni de Masterclass ce va defini conceptele și teoriile principale dezbătute în cadrul evenimentului”,au afirmat organizatorii evenimentului.
Totodată, pentru a putea aprofunda subiectele și pentru a spori networking-ul și schimbul de experiențe, conferința va cuprinde două workshopuri și noi sesiuni de Q&A la sfărșitul fiecărei prezentări.
În 2016, se bucură de participarea următoarelor companii:
-Intrarom – Andrei Călin – Senior Consultant
-Enel Energie – Daniela Croitoru – Customer Care Manager
-Endava – Oana Man – Group Customer Care Manager
-Ikea – Ionel Mirea – Deputy Customer Relations Manager
-Mol România – Lucian Grozavu – Customer Service Manager
-DHL Express – Oana Mandicescu – Customer Service Director
-Fashion Days – Dan Mândroc – Head of Customer Service
Ce teme vor fi dezbătute în cadrul evenimentului?
Orientarea către client;
Măsurarea satisfacției clienților;
Gestionarea canalelor de interacțiune cu clienții;
Colectarea, prelucrarea și implementarea feedback-ului clienților;
Instrumente, software și factori tehnologici ce susțin performanța serviciului de relații clienți;
Dezvoltarea instrumentelor necesare pentru susținerea unei culturi a excelenței în relațiile cu clienții.
Accesați website-ul Conferinței ”Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016” pentru a afla mai multe despre eveniment.