Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016 are loc pe 13-14 aprilie

29.02.2016

În perioada 13-14 aprilie va avea loc, la București, Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016. Evenimentul reprezintă o oportunitate unică de a descoperi cele mai bune practici în domeniul relațiilor cu clienții, de a interacționa cu experți în domeniu și de a pune bazele unui serviciu de relații clienți excelent.

Aflată deja la cea de-a doua ediție, conferința revine cu o structură actualizată și îmbunătățită, în funcție de nevoile și așteptările mediului de business din țara noastră

”În ediția a II-a ne vom concentra în special pe studii de caz relevante și exemple de bune practici. Partea teoretică va fi și ea dezvoltată prin introducerea unei sesiuni de Masterclass ce va defini conceptele și teoriile principale dezbătute în cadrul evenimentului”,au afirmat organizatorii evenimentului.

Totodată, pentru a putea aprofunda subiectele și pentru a spori networking-ul și schimbul de experiențe, conferința va cuprinde două workshopuri și noi sesiuni de Q&A la sfărșitul fiecărei prezentări.

În 2016, se bucură de participarea următoarelor companii:

-Intrarom – Andrei Călin – Senior Consultant
-Enel Energie – Daniela Croitoru – Customer Care Manager
-Endava – Oana Man – Group Customer Care Manager
-Ikea – Ionel Mirea – Deputy Customer Relations Manager
-Mol România – Lucian Grozavu – Customer Service Manager
-DHL Express – Oana Mandicescu – Customer Service Director
-Fashion Days – Dan Mândroc – Head of Customer Service

Ce teme vor fi dezbătute în cadrul evenimentului?

Orientarea către client;
Măsurarea satisfacției clienților;
Gestionarea canalelor de interacțiune cu clienții;
Colectarea, prelucrarea și implementarea feedback-ului clienților;
Instrumente, software și factori tehnologici ce susțin performanța serviciului de relații clienți;
Dezvoltarea instrumentelor necesare pentru susținerea unei culturi a excelenței în relațiile cu clienții.

Accesați website-ul Conferinței ”Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016” pentru a afla mai multe despre eveniment.

 

 

Citiți și despre:

  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • CIO TALKS 2020 are loc pe 23 iulie. Ce subiecte se vor dezbate?CIO TALKS 2020 are loc pe 23 iulie. Ce subiecte se vor dezbate? CIO TALKS 2020. CIO Council și Revista CARIERE organizează joi, 23 iulie, între orele 15:00-17:00, evenimentul online CIO TALKS - Powered by CIO Council. Evenimentul va avea tema „Securitatea cibernetică + […]
  • eJobs lansează o nouă divizie de businesseJobs lansează o nouă divizie de business Platforma de recrutare eJobs lansează Brand Your HR, o divizie de business prin care va oferi servicii dedicate de Employer Branding angajatorilor din România. Astfel, eJobs susține companiile să își creeze […]
  • BestJobs are un nou CEOBestJobs are un nou CEO BestJobs are un nou CEO. Această funcție va fi preluată de Dan Puică. El deține mandatul de a gestiona planurile de dezvoltare ale companiei și creșterea acesteia pe termen lung. Noul CEO este primul executiv […]
  • „Customer Care Conference and Expo” are loc pe 25-26 martie, la Bucureşti„Customer Care Conference and Expo” are loc pe 25-26 martie, la Bucureşti Cea mai mare parte a companiilor europene (88%) sunt de părere că oferă servicii de Customer Care excelente, însă numai 8% dintre clienţii lor afirmă acelaşi lucru. Astfel, evoluția constantă a instrumentelor […]