Warning: DOMDocument::loadHTML(): htmlParseEntityRef: no name in Entity, line: 37 in /home/jurnalul/public_html/www/wp-content/themes/jurnalul/functions.php on line 2878
Conferinţa Marketing în Direct va avea loc pe 27 septembrie, la Clubul Diplomatic Bucureşti. Ajuns deja la cea de-a 10-a ediţie, evenimentul va dezbate modul în care Inteligenţa Artificială va influenţa marketingul.
Conferinţa Marketing în Direct. Speakerii care vor participa la eveniment sunt:
- Andreea Moisa (Managing Director & Fondator Beans United),
- Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy),
- Doina Vîlceanu (Business Development Manager Content Speed),
- Dragoş Smeu (General Manager și Trainer la Mavericks),
- Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant la Napoleon.Digital),
- Ioana Frîncu (Chief Operations Officer Under Development Office),
- Iulian Ghişoiu (General Manager TargetWeb),
- Oana Raluca Ghilea (Co-Owner Perceptum),
- Patricia Bertea (Managing Partner & Co-fondator Brandweb și CozoApp),
- Mihai Vînatoru (Managing Partner & Head of SEO Compania Digital Workforce).
„Sky is the limit? NO limit când vorbim despre Inteligența Artificială în Marketing”, spun organizatorii evenimentului.
Conferinţa Marketing în Direct: Inteligenţa Artificială duce marketingul în direcţii SF
Aceştia consideră că inteligența artificială va conduce marketingul în direcții considerate SF acum câțiva ani.
Termenul de Inteligenţă Artificială sau AI (Artificial Intelligence) a apărut în anul 1966. În domeniul IT, rolul acestor „agenți artificiali” era de a maximiza indicatorii de performanță. În ultimul secol, acest lucru ni se întâmplă în fiecare zi. Smartphone-urile țin minte zilele de naștere ale prietenilor şi familiei, e-mailul ne anunță dacă avem o întâlnire, iar mașina ne anunţă prin senzori că trebuie să alimentăm.
Marketingul nu s-a lăsat nici el mai prejos. Tehnologia a fost cea care l-a ajutat să se dezvolte. Astăzi, avem ceea ce poartă numele de marketing automation, întrucât tehnologia sprijină atingerea obiectivelor de marketing prin ceea ce poartă numele de automatizare.
„Folosind varii platforme, specialiștii pot targeta consumatorii cu mesaje automatizate atât pe email, cât și pe rețelele de socializare sau pe chaturile website-urilor. Atât imaginea companiei, cât și vânzările acesteia sunt avantajate, singurele bariere în adoptarea strategiilor de marketing automatizat fiind lipsa unei strategii în sine, lipsa conținutului potrivit pe website, a unui buget sau chiar a specialiștilor capabili să implementeze corect astfel de campanii”, spun organizatorii conferinţei.
Conferinţa Marketing în Direct: Am ajuns în viitor
Aplicarea instrumentelor oferite de Inteligenţa Artificială în domeniul marketingului aduce o creştere importantă a performanţei.
„Am ajuns în viitor. Am ajuns într-o perioadă în care colegii noștri de birou sunt software-uri și alte motoare de căutare care ne ajută să ne creștem productivitatea de 10 ori față de acum 20 de ani”, a spus Dragoş Smeu, General Manager și Trainer Mavericks – Speaker la cea de-a 10 – a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”.
Conform lui, multe procese se simplifică, multe locuri de muncă dispar, dar creşte şi nevoia de specialiști pe piața muncii.
„În tot acest taifun tehnologic suntem și noi, specialiștii în marketing online care trebuie să facem față la două valuri concomitente: să ținem pasul cu publicul țintă și comportamentul publicului țintă în relație cu tehnologia şi să ne adaptăm la multitudinea de platforme și software-uri de automatizări de marketing care ne pot crește productivitatea și rezultatele campaniilor de marketing online”, a explicat Dragoş Smeu.
Conferinţa Marketing în Direct: Îmbinarea dintre intuiție și analiză
Doina Vîlceanu, Business Development Manager ContentSpeed, speaker în cadrul Conferinţei „Marketing în Direct”, spune că marketingul reprezintă îmbinarea perfectă dintre intuiție și analiză.
Potrivit acesteia, odată cu era digitală, marketingul a devenit cuantificabil.
„Avem atât de multe instrumente cu ajutorul cărora putem măsura orice, important e să poți ‚naviga’ prin această multitudine covârșitoare de informații și să extragi esența și concluziile relevante”, afimă Doina Vîlceanu.
Conferinţa Marketing în Direct: Artificial Intelligence este noul trend
Patricia Bertea, Managing Partner & Co-fondator Brandweb şi CozoApp, speaker la „Marketing în Direct”, consideră că inovația este din ce în ce mai necesară odată cu dezvoltarea domeniului Digital.
„Ceea ce vedem azi în România este o tentativă discretă de a ne adapta la trendurile occidentale în materie de adoptarea tehnologiei și utilizarea acesteia în activitățile de marketing. Da, Artificial Intelligence este noul trend. Da, Artificial Intelligence poate rezolva mult mai rapid și cu costuri mult mai mici, situații legate de automatizarea proceselor, rapoarte, analize și altele”, spune ea.
Pe de altă parte, Patricia Bertea susţine că Inteligenţa Artificială nu poate să înlocuiască specialiştii de marketing. Acesta este cel care deţine experiență și o viziune completă. Tot el este cel care pe baza informațiilor obţinute prin AI, crează o strategie potrivită pentru îndeplinirea obiectivelor de marketing.
Citeşti şi 10 motive să folosești Social Media Marketing (SMM) pentru Afaceri