Conferinta Marketing in Direct

Conferinţa Marketing în Direct: 4 milioane de roboţi vor lucra cot la cot cu oamenii, în 2021

25.09.2018

Conferinţa Marketing în Direct: Nu mai puţin de 4 milioane roboți vor lucra cot la cot cu oamenii, în anul 2021. Astfel, nu peste mult timp‚ inteligenţa artificială va deveni un subiect lipsit de senzațional. Motivul este simplu: binomul om-mașină va reprezenta cea mai lucrativă formă de colaborare.

Despre Inteligenţa Artificială se va discuta în cadrul evenimentului„Marketing în Direct”. Conferinţa va avea loc pe 27 septembrie, la Clubul Diplomatic Bucureşti.

Conferinţa Marketing în Direct: Un exemplu de succes

La ora actuală, un exemplu de succes pe piața românească este oferit de UiPath. Compania care a creat, alături de Google, o soluție bazată pe inteligență artificială. Este vorba de un Contact Center AI. Acesta poate înlocui sistemul telefonic de preluare și redirecționare a apelurilor clienților către operatorii corespunzători problemelor semnalate.

Conferinţa Marketing în Direct: Ce înseamnă Inteligenţa Artificială

Inteligenţa Artificială (AI) se poate defini drept abilitatea unei maşini de a efectua funcții cognitive care, în trecut, erau asociate doar cu mintea umană. Este vorba de percepție, raționament, învățare, interactivitate, rezolvarea problemelor și creativitatea.

Inteligenţa Artificială are scopul de a face computerele la fel sau poate chiar mai deștepte decât oamenii.

Şi, în acest context, deep learning-ul câștigă tot mai mult teren, fiind un un must-have și în industra de advertising. Deep learning-ul se bazează pe tehnici de învățare digitală care imită creierul uman în procesarea datelor și luarea deciziilor.

Odată cu perfecţionarea tehnologică, AI poate contribui la eradicarea bolilor și războaielor. Cu toate acestea, este puțin probabil să devină capabilă să înțeleagă, accepte și exprime emoțiile umane.

„Și de aici factorul de risc existent…Însă un lucru este cert: inteligența umană a creat-o pe cea artificială. Dar urmează și întrebarea: „Ce fel de inteligență va crea inteligența artificială?” Momentan hai să ne bucurăm de dictonul latin „Carpe diem”… căci nu peste mult timp vom afla răspunsul”, spun organizatorii evenimentului.

Conferinţa Marketing în Direct: Inteligența artificială este parte din viața noastră

Iulian Ghişoiu, General Manager TargetWeb, este speaker la cea de-a 10-a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”.

Acesta spune că inteligența artificială a devenit parte din viața noastră, a tuturor, fie că vrem, fie că nu vrem.

„Mulți dintre noi avem un ‚asistent personal’ în mașină, în telefon sau acasă, iar tendința este de perfecționare a mașinăriilor pentru a ne face viața mai ușoară prin intermediul Inteligenței Artificiale. Până în 2022, peste 50 % dintre căutările pe mobil la nivel mondial vor fi realizate prin căutare vocală, care este o formă de Inteligență Artificială. Deja generațiile tinere folosesc frecvent această tehnologie”, spune acesta.

El mai spune că adaptarea afacerilor online pentru aceste schimbări este vitală.

Conferinţa Marketing în Direct: Orice companie va avea un asistent digital

Cristian Ignat, Chief Canopyst Canopy, speaker în cadrul conferinţei „Marketing în Direct”, consideră că în următorii 2-3 ani orice companie va avea un asistent digital care să ajute cu task-urile simple, repetitive.

„Acești asistenți digitali, numiți și roboți software, cresc entuziasmul și productivitatea colegilor deoarece se vor putea concentra pe analiza și interpretarea datelor, strategie, creativitate, relația cu clienții. Imaginează-ți că de mâine muți către acești roboți toate task-urile plictisitoare și care nu aduc valoare unei persoane (deoarece de multe ori e doar copy / paste, mutat date dintr-o parte în alta). Acești roboți pot ajuta în marketing, contabilitate, financiar precum și în alte domenii în care avem task-uri de rutină”, a explicat el.

Conferinţa Marketing în Direct: Emoția care generează atașamentul față de brand

Raluca Ghilea, CEO & Fondator Perceptum, invitat la cea de-a 10 -a ediţie a conferinţei, consideră că marketingul este cea mai eficientă formă de brand empowerment. În plus, acest domeniul implică ideea de evoluție continuă și adaptare.

„Brandul nu poate fi smuls din context, iar contextul e întotdeauna al consumatorului. Ce ne spune prezentul? Că inovația tehnologică devine parte integrantă din stilul nostru de viață. Generația Y, milenialii și generația Z, post-milenialii, cei pentru care inteligența artificială e un partener important în dezvoltarea personală, sunt consumatorii ideali, atâta timp cât îi cunoști cu adevărat: au entuziasm, deschidere către nou, dorința de a împărtăși experiențe, apartenența la comunitate. Pentru ei s-au născut conceptele de Intelligent Marketing și Marketing Intelligence. Rețeta e simplă: ultra tehnologizare + ultra personalizare. Modul de preparare, însă, e extrem de complex și cere ingredientul secret: emoția care generează, dincolo de entuziasm, atașamentul față de brand”, a detaliat Raluca Ghilea.

Conferinţa Marketing în Direct: Cheia succesului

Alexandru Jijian, SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe, speaker la evenimentul „Marketing în Direct”, crede că cheia succesului este adusă de menţinerea unui echilibru între viziune, strategie și agilitate în execuţie.

„După 15 ani de proiecte digitale, atât cu clienți foarte mari cât și cu start-up-uri, atât în România cât și în alte părți ale regiunii, văd acum mai mult ca oricând, mai ales că suntem înainte de îmbarcare pe valul inovativ AI, că oamenii rămân și vor rămâne mult timp, esențiali în strategia noastră de a oferi servicii customer-centric, omni-channel. Cheia succesului este menținerea echilibrului între viziune, strategie și agilitate în execuţie… într-o piață care află că vrea ceva nou aproape în fiecare zi”, spune Alexandru Jijian.

Conferinţa Marketing în Direct: Următorul nivel

Şi Ioana Frincu, Chief Operations Officer la Under Development Office, este Speaker la cea de-a 10- a ediţie a „Marketing în Direct”.

„Lucrând încă din facultate în domeniul Big Data și Machine Learning în cadrul a două companii, am văzut o trecere naturală către Blockchain, lucru care a dus la următorul nivel dragostea pe care o am pentru date și felul în care acestea evoluează. Cred că așa am găsit și cel mai bun loc în care să evoluez și să ajut companii să își construiască concepte și soluții folosind informațiile pe care le au, împreună cu tehnologii inovative”, a afirmat ea.

Conferinta Marketing in Direct

Lista specialiştilor invitaţi la conferinţa Marketing în Direct:

  • Alexandru Jijian (SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe)
  • Andreea Moisa (Managing Director & Fondator Beans United)
  • Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy)
  • Doina Vîlceanu (Business Development Manager Content Speed)
  • Dragoş Smeu (General Manager și Trainer Mavericks)
  • Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant Napoleon.Digital)
  • Ioana Frîncu (Chief Operations Officer Under Development Office)
  • Iulian Ghişoiu (General Manager TargetWeb)
  • Oana Raluca Ghilea (Co-Owner Perceptum)
  • Patricia Bertea (Managing Partner & Co-fondator Brandweb şi CozoApp)
  • Mihai Vînătoru (Managing Partner & Head of SEO @ DWF)

Citeşte şi Conferinţa Marketing în Direct vorbeşte despre Inteligenţa Artificială

 

 

 

Citiți și despre: