Conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity va avea loc pe data de 6 februarie 2019. Printre subiectele dezbătute se numără: publicitatea la medicamente, dispozitive medicale, suplimente alimentare și dermatocosmetice.
Astfel, conferința organizată de PRIAevents se bucură de o atenție deosebită din partea comunității farma, asociații de pacienți, farmacii și distribuitori, dar și spitale private, producători și sau importatori de produse dermatocosmetice, consultanți și presă.
Evenimentul va avea loc la Pullman Bucharest World Trade Center.
Conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity. Subiecte dezbătute
În cadrul PRIA Drugs and Medicine Publicity vor fi dezbătute subiecte actuale, de interes pentru sistemul sanitar, alături de toți cei implicați, precum:
- legea publicității la medicamente și dispozitive medicale,
- codurile de conduită respectate de industria farmaceutică,
- codul etic pentru marketingul în industria medicamentelor,
- rolul reglementatorilor,
- rolul societăților profesionale,
- rolul lanțurilor farmaceutice,
- reglementarea publicității suplimentelor alimentare,
- reglementarea publicității dermatocosmeticelor.
În plus, rolul mass mediei, dar și al rețelelor sociale vor fi teme ce vor fi dezbătute în cadrul acestui eveniment.
Conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity. Ce spun organizatorii evenimentului?
”Sănătatea și informarea publicului despre medicamente, dispozitive medicale sunt extrem de importante, de aceea, în fiecare an organizăm aceasta dezbatere pentru a analiza anul care a trecut, pentru a aduce în evidență noi reglementări sau legi, pentru a semnala unele abateri grave și pentru a informa cât mai bine pe toți cei implicați și interesați. Și anul acesta avem atenție deosebită pe teme despre conduita etică în industria farmaceutică și despre conduita etică a sistemului sanitar – medici, pacienți, manageri de spitale, autorități”, spun organizatorii evenimentului.
Conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity. Invitați
La conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity lectorii invitați sunt:
- Conf. Dr. Diana PĂUN – Consilier de Stat, Departamentul Sănătate Publică, Administrația Prezidențială
- reprezentanți ai Ministerului Sănătății
- Adriana COTEL – Președinte, ANMDM
- Dr. Miljana GRBIC – Șeful OMS în România
- Răzvan TEOHARI VULCĂNESCU – Președinte, CNAS
- Laura CORINA GEORGESCU – Președinte, CNA
- Laszlo ATTILA – Președinte, Comisia pentru Sănătate, Senatul României
- Lorand TUROS – Vicepreședinte, Comisia pentru Cultură, Senatul României
- Conf. Dr. Carmen ORBAN – Manager, Institutul Clinic Fundeni
- Livică FĂTU – Avocat, Colegiul Medicilor din România
- Dr. Oana COCIAȘU – Președinte, RAC
- Diana MEREU – Director Executiv, RASCI
- Dr. Gerald FLINTOACĂ-FILIP – Secretar General, PRISA
- Radu GĂNESCU – Președinte, COPAC
- Ioana ANESCU – Director Executiv, IAB Romania
- Marian PANĂ – Director Comunicare si Imagine al Colegiului Farmaciștilor din România
Conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity. O avalanșă de reclame
Datele statistice arată că, în fiecare zi, spoturile industriei farmaceutice cumulează 23 de ore, pe cele 60 de canale media din țara noastră. Astfel, românii vizionează într-un an milioane de reclame la medicamente, suplimente alimentare și dispozitive medicale.
În condițiile acestei avalanşe de reclame, promovarea medicamentelor trebuie să fie reglementată în mod adecvat. De asemenea, publicitatea la produse farma trebuie să fie echilibrată şi susţinută în mod corespunzător de surse de informaţii complete şi validate ştiinţific şi în acelaşi timp să fie bine înţeleasă influenţa potenţială asupra deciziei de tratament, asupra rezultatelor şi costurilor, așa cum susțin reprezentanți ai pacienților, dar și autoritățile.
Conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity. Reglementări
Publicitatea medicamentelor în secolul XXI este reglementată de directive, legi, regulamente, ghiduri şi coduri de etică diferite în fiecare țară, dar guvernate de aceleași principii.
Scopul din spatele reglementărilor din publicitatea medicamentelor este următorul: să încurajeze utilizarea rațională a medicamentelor, prin prezentarea obiectivă a acestora și fără a le exagera proprietățile; de a asigura că acestea sunt promovate corect în ceea ce privește beneficiile lor, fiind în acord cu informațiile enumerate în rezumatul caracteristicilor produsului; de a asigura că publicitatea medicamentelor nu este înșelătoare.
Conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity. Reglementări
Reglementarea marketingului în industria farmaceutică și a relațiilor cu profesioniștii din sănătate, dar și relațiile dintre industria farma și asociațiile de pacienți, precum și informațiile transmise către specialiști și organizațiile acestora sunt teme tratate cu maxim interes și în țara noastră.
Promovarea produselor farma este reglementată diferit în fiecare ţară, dar este guvernată de aceleaşi principii. Aceasta trebuie făcută în mod responsabil, etic şi la cel mai înalt standard, pentru a se asigura utilizarea în siguranţă a medicamentelor, indiferent de modul lor de eliberare, în conformitate cu legislaţia în vigoare.
Conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity. Scopul evenimentului
Și, în acest context, scopul evenimentului este acela de a încuraja publicitatea şi promovarea medicamentelor în mod responsabil, etic şi la cel mai înalt standard, pentru asigurarea utilizării în siguranţă a medicamentelor, indiferent de modul lor de eliberare, în conformitate cu legislaţia în vigoare.
”Sănătatea a fost şi va rămâne una dintre preocupările principale ale omenirii. Tocmai de aceea, PRIAevents îşi concentrează atenţia asupra organizării evenimentelor, în care o arie largă de subiecte de interes, atât pentru medici, cât şi pentru pacienţi, și pentru industria de sănătate în general, sunt obiectiv şi detaliat prezentate”, mai spun organizatorii evenimentului.
Citește și 2018, un an bun pentru lanțul de cafenele 5 to go! Planurile pentru 2019