Stiri: Economie

Tomorrow@work

Conferința „Tomorrow@work”: Cum va arăta viitorul muncii

13.03.2024

Warning: DOMDocument::loadHTML(): htmlParseEntityRef: no name in Entity, line: 48 in /home/jurnalul/public_html/www/wp-content/themes/jurnalul/functions.php on line 2878

Conferința „Tomorrow@work”. Profesioniștii din departamentul de Resurse Umane sunt așteptați, pe 15 martie 2024, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, unde va avea loc o nouă ediție a conferinței Tomorrow@work”. În cadrul evenimentului organizat de BusinessMark la București, 31 de speakeri locali și internaționali discută despre un viitor al muncii mai sustenabil, incluziv și orientat spre business, atât din perspectiva departamentului de HR și a organizațiilor, cât și din perspectiva candidaților și angajaților.

31 de speakeri locali și internaționali

În contextul în care, anul acesta, Gen Z va ajunge să reprezinte 23% din forța de lucru globală, sunt pregătite companiile pentru această schimbare demografică? Cu un interes tot mai crescut asupra impactului concret pe care îl au, generațiile mai tinere au adus în prim-plan un subiect profund și important: sensul muncii. Cum pot companiile să își creeze strategii ghidate de impact și sustenabilitate, astfel încât să răspundă nevoilor și așteptărilor acestor candidați? Cât de importantă este diversitatea pentru susținerea unei culturi a inovației și creativității specifice unei companii a viitorului?

Sunt companiile pregătite să profite la maxim de puterea AI? Ce provocări și ce beneficii aduce? Ce joburi ne așteptăm să fie înlocuite? De ce fel de pregătire și up-skilling au nevoie angajații pentru a lucra într-un mediu de lucru eficientizat cu ajutorul AI? Cum poate contribui tehnologia la crearea unor experiențe pozitive pentru angajați? Cum ne poate apropia tehnologia, indiferent de locul în care lucrăm și cum pot fi create relații inter-echipe?

Cum arată ecuația muncii în regim hibrid în 2024?

Munca remote rămâne importantă pentru angajați, însă care este reacția companiilor după patru ani de la debutul pandemiei? Cum putem genera sentimentul de apartenență în cadrul companiei?

Acestea sunt doar câteva dintre subiectele la care 6 experți internaționali și 25 de profesioniști români vor încerca să găsească un răspuns, în cadrul a trei sesiuni de discuții 1-to-1, 13 prezentări și două paneluri de dezbatere cu focus pe angajații de mâine și HR-ul viitorului.

Invitați speciali

  • Brigette McInnis-Day, Chief People Officer, UiPath
  • Lucy Kemp, Generational EX Expert, Future of Work Consultant, Public Speaker
  • Andrzej Borczyk, Chief People Officer, Former HRD in Microsoft, Heineken, Diageo & CCC
  • Rachel Wilson Rugelsjøen, Managing Director, LEVEL UP HR
  • Teddy Dimitrova-Rondhuis, Recruitment and People and Culture specialist, The People and Culture Shop
  • Tímea Mozgirs, Head of Sales and International Expansion, Blue Colibri International

 Profesioniști locali confirmați la „Tomorrow@work” 2024

  • Gina Cruceru, Group HR Director, Rompetrol – KMG International
  • Johanna Chivaran, HR Manager, JYSK România
  • Andreea Mihnea, Chief People Officer, First Bank
  • Alina Costea, Chief Human Resources Officer, Lensa
  • Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager, Mondelez România
  • Simona Ciora, Head of Talent & Engagement, BCR
  • Florentina Greger, Chief Talent Experience Officer, Zitec
  • Elena Anghel, Director Resurse Umane
  • Mihai Zânt, Executive Coach, Trainer, Partener Co-fondator în CareerShift.ro și HUMANISTIC
  • Elena Cristina Ștefan, HR Manager, Imark Sistem – Group Trieurodata
  • Oana Munteanu, Director, People & Organisation, PwC România
  • Mihaela Colesnic, Tax & Legal Manager, Romanian Software
  • Raluca Hagiu, Growth Operations Manager, Undelucram.ro
  • Anca Bosinceanu, HR Manager, UCMS by AROBS
  • Valentin Alangiu, Accounting & Tax Partner, Nowium
  • Gabriela Costache, Senior People Manager, HAVI Romania
  • Roxana Abrașu, Partener, Coordonator al practicii de Dreptul Muncii, NNDKP
  • Luiza Banyai, Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor
  • Andrei Crețu, Co-fondator Pluria
  • Ana-Maria Diceanu, Founder & CEO, Brain 4 Strategy
  • Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, Exploratist
  • Mihai Marinescu, Head of Employee Benefits – International Broking Center Romania Hub, RENOMIA Gallagher
  • Darius Gîscă, Business Development Manager, Romanian Software
  • Vlad Gireada, Account Executive, Nestor
  • Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR

Evenimentul va avea loc la Sala Constanța, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, în intervalul 08:30 – 17:15 și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Prețul standard al unui bilet este de 600 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/topul-joburilor-pentru-care-angajatorii-gasesc-cel-mai-greu-candidati/