Continental Fast Line, punctualitate și profesionalism

01.10.2020

Compania se evidențiază prin calitatea serviciilor, punând pe primul loc siguranța pasagerilor. Povestea Continental Fast Line începe în 2004, cu visul unor tineri entuziaști de a lansa în România o alternativă calitativă, cu viziune, a tot ceea ce  înseamnă mobilitate în siguranță. Având drept obiectiv oferirea unei experiențe de călătorie superioare clienților, compania oferă soluții de transport de ultimă generație, având la dispoziție un parc auto compus din peste 100 de autovehicule cu capacitate de transport cuprinsă între 4 și 74 de locuri. 15 ani mai târziu, ca recunoaștere pentru activitatea desfășurată, Continental Fast Line a fost declarată „Cel mai eficient operator de transport persoane”.

Oferirea unor servicii de calitate și permanenta îmbunătățire a serviciilor au permis companiei să ajungă, dar să și rămână în topul preferințelor clienților. În continuare, Continental Fast Line are drept obiectiv dublarea activității, atât în ceea ce privește rutele și destinațiile, cât și în ceea ce privește numărul de angajați și autocarele din parcul auto.

Continental Fast Line are drept obiectiv viitor dublarea activității, atât în ceea ce privește rutele și destinațiile, cât și în ceea ce privește numărul de angajați și autocarele din parcul auto

În plus, pentru a se plia cât mai bine pe nevoile clienților, indiferent de domeniul acestora de activitate, Continental Fast Line oferă servicii de calitate, certificate ISO 9001.

„De-a lungul timpului, compania și-a setat standarde din ce în ce mai ridicate, astfel încât să fie la nivelul standardelor europene de transport și ale cerințelor clienților, naționali și internaționali. În prezent, Continental Fast Line se bucură de parteneriate puternice cu branduri renumite, 7 din top 20 companii din România fiind clienți Continental Fast Line”, ne-a declarat Dl. Cosmin Costache, CEO Continental Fast Line.

Siguranța pasagerilor, cel mai important aspect

În momentul de față, parcul auto Continental Fast Line este format din 100 de autovehicule, cu o capacitate cuprinsă între 4 și 74 de locuri, un service propriu, servicii de preluare a pasagerilor, precum și un atelier mobil pentru remedierea eventualelor probleme apărute.

Întrucât siguranța este pe primul loc pentru Continental Fast Line, transportul în siguranță devine deviza companiei. În plus, beneficiind de service-uri proprii, compania poate diagnostica eventuale defecțiuni tehnice și interveni în timp util, astfel încât serviciile oferite să răspundă celor mai înalte standarde din domeniu. Ca urmare, 94% dintre clienți au declarant că au fost mulțumiți de serviciile oferite, în timp ce 91% ar recomanda compania și altor clienți.

Compania deține un parc auto de peste 100 de autovehicule, un service propriu, servicii de preluare a pasagerilor, dar și un atelier mobil

Cu toate acestea, situații neprevăzute pot să apară în orice moment, astfel încât compania pune la dispoziție și servicii oferite de echipe mobile, capabile sa remedieze orice tip de problemă sau să ofere opțiuni de remorcare a autovehiculului până la sediul service-ului.

Servicii ireproșabile, la prețuri oneste

Fiecare reușită a companiei se datorează echipei dedicate misiunii de onoare de a asigura satisfacția clienților și de a susține managementul în fiecare zi în procesul de implementare a viziunii autonome.

„Misiunea noastră este să oferim soluții prin reducerea costurilor de transport, oferind servicii ireproșabile, la prețuri oneste. Atunci când ne referim la Continental Fast Line, vorbim despre calitate și profesionalism, atât în ceea ce privește serviciile prestate, cât și parcul auto din dotare, care plasează compania în topul preferințelor clienților”, continuă CEO-ul companiei.

Compania oferă în plus flexibilitate, loialitate, dar și o livrare în timp util a serviciilor promise. În continuare, compania targheteaza parteneri de afaceri cu un număr mai mare de 400 de angajați, ale căror nevoi de transport variază, fără a fi limitate la transport angajați, transport turistic ocazional, transport interjudețean, transport linie internațional.

CFL oferă și o gamă largă de servicii conexe precum service propriu, dar și mobil, asistență non-stop, dispecerat 24/24h, spălătorie proprie, stație proprie distribuție și vânzare carburanți, dar și serviciul monitorizare GPS prin programe de ultimă generație.

Punctualitate și profesionalism

Creșterea și dezvoltarea continuă a companiei s-au făcut simțite și în ceea ce privește cifra de afaceri a companiei. Dar mai mult decât atât, parteneriatele încheiate cu branduri de renume precum Dacia, Rompetrol, Flixbus și TRV Automotive stau mărturie a calității serviciilor prestate și a profesionalismului întregii echipe.

Punctualitatea este unul dintre cele mai importante avantaje oferite de Continental Fast Line

Pentru a ajunge la destinație în intervalul de timp stabilit, compania folosește un sistem de coordonare a curselor, astfel încât să garanteze de fiecare dată punctualitate maximă.

Pe lângă dedicarea manifestată față de client, Continental Fast Line dovedește un grad înalt de responsabilitate în ceea ce privește protecția mediului înconjurător. Toate autovehiculele din parcul auto au norme de poluare Euro 6, reducând astfel la minimum gradul de impact asupra mediului înconjurător, precum și viitoarele condiții de călătorie din următorii ani.

Evidențiere prin calitatea serviciilor

CFL dorește să schimbe mentalitatea de pe piața de profil românească conform căreia departajarea între prestatorii de servicii este făcută de preț. De-a lungul timpului, compania și-a format un personal de calitate, personal ce poate satisface toate exigențele clienților.

Experiența de 14 ani în domeniu, alături de numeroasele colaborări de success cu diferite companii asigură continuitate, dar oferă în același timp pentru CFL și șansa de a se perfecționa in timp.

Schimburile de experiență cu prestigioase companii din România, Germania, Turcia și Grecia au contribuit în mare măsură la conceperea unei soluții de transport adaptate în totalitate pieței. Orientarea către client este transpusă în nivelul calitativ superior al serviciilor prestate, calitatea demonstrată și prin certificarea în conformitate cu standardul internațional ISO 9001.

Schimburile de experiență cu prestigioase companii din România, Germania, Turcia și Grecia au contribuit în mare măsură la conceperea unei soluții de transport adaptate în totalitate pieței

„Investim în perfecționarea activității și avem în plan să dezvoltăm oferta spre noi zone din țară, prin includerea de noi activități conexe transportului de persoane care să contribuie la sporirea eficienței și a nivelului serviciilor.

Considerăm că siguranța călătorilor este prioritatea numărul unu astăzi și că obiceiul altor companii de a reduce calitatea serviciilor pentru a avea cel mai mic preț de pe piață este complet greșit și periculos. Acest obicei este extrem de dăunător și deloc constructiv pe termen lung, de aceea prioritatea noastră este aceea de a colabora corect, transparent și eficient”, a declarat, în încheiere, Dl. Cosmin Costache, CEO Continental Fast Line.

 

 

Citiți și despre: