COSMOPOLIT, cea mai bună experiență de real estate din România

01.04.2020

Cosmopolit promovează un stil de viață premium, unul în care locuința devine o oază de liniște și relaxare. COSMOPOLIT a luat naștere în iunie 2014 și este grupul care, din pasiune pentru calitate, frumos și lucrul bine făcut, conferă cea mai bună experiență de  real estate din România. Plecând de la nevoia primară a asigurării unui spaţiu de locuit și până la dorinţa de expresie a valorilor premium, COSMOPOLIT a ajuns să contureze un stil de viaţă. De aici și misiunea companiei „de a oferi cea mai bună experienţă de real estate din România”.

„Suntem centraţi pe client, iar acesta reprezintă punctul esenţial al tuturor proiectelor noastre. Ne-am propus să fim mereu inovativi, să fim un trendsetter, să nu ne abatem niciodată de la valorile premium, iar excelenţa să fie prezentă în toate acţiunile și proiectele companiei”, ne-a declarat Dl. Tamas Elekes, CEO COSMOPOLIT.

Pentru a avea o fundație solidă, Cosmopolit a creat divizii specializate pentru fiecare palier de business. Astfel au luat naștere Cosmopolit Development – dezvoltări imobiliare, Cosmopolit Construct – construcții civile și industriale, Cosmopolit Arhitecture&Design – servicii de proiectare și design, Cosmopolit Booking – închirieri de apartamente în regim hotelier și Cosmopolit Sales – servicii de marketing și vânzări real estate. Acestea sunt diviziile care stau în spatele acestor proiecte de succes.

Viziunea Cosmopolit constă în a oferi cea mai bună soluție ALL IN ONE în real-estate-ul românesc la nivelul dezvoltării, proiectării, construcției, vânzării și închirierii de proiecte imobiliare.

COSMOPOLIT reunește un grup de oameni foarte pasionați de ceea ce fac, care lucrează împreună, uniți de aceeași misiune, aceea de a furniza cea mai bună experiență de real estate din România. COSMOPOLIT își dorește ca experiența pe care o oferă clienților să fie una premium, astfel încât se impune ca toate elementele care compun această experiență să fie aliniate la un standard de calitate înalt. Doar acordând atenție celui mai mic detaliu se poate vorbi de o schimbare în profunzime a experienței de locuire și, totodată, de o regenerare urbană veritabilă.

Experiența cumulată de Cosmopolit este de peste 300 de unități finalizate, amintind cele 3 proiecte majore predate clienților: Calcarului 19B, Mihai Viteazul 6 și Magnolia

Însă, dincolo de cifre, ceea ce contează pentru companie este faptul că a câștigat încrederea brașovenilor încă de la primul proiect. În vara anului 2016, cu trei luni înainte de predare, ansamblul Calcarului 19B era vândut în proporție de 100%.

Cel de-al doilea proiect Cosmopolit Mihai Viteazul 6 stabilește pe piața imobiliară din Brașov etalonul conceptului premium, pe care îl implementează și în construcția viitoarelor imobile. Clădirea este situată în zona centrală a Brașovului, în apropiere de Centrul Vechi al orașului, la doar 10 minute de mers până în Piața Sfatului, Parcul Central și strada Republicii.

Al treilea proiect, Cosmopolit Magnolia, concentrează experiența cumulată în realizarea celor două imobile deja existente, dovedind ambiție și inovație atât în ceea ce privește designul, cât și execuția.

Proiecte Cosmopolit

Anul 2019 a fost marcat de lansarea a două noi proiecte: Cosmopolit Traian Grozăvescu Nr. 7 și Cosmopolit Mihai Viteazul Nr. 1, ce reprezintă chintesența întregii evoluții de până acum a companiei.

Traian Grozăvescu 7 se deosebește de celelalte proiecte din piață prin unicitate și atenția la detalii. Cele 93 de apartamente au structură diversificată, de la studiouri cu o arhitectură modernă, până la apartamente cu 2, 3 sau 4 camere. Pentru cei mai pretențioși clienți, Cosmopolit vine cu penthouse-uri generoase cu un simț estetic desăvârșit.

Trendul marilor dezvoltatori imobiliari din gama Premium este să ofere un spectru larg al serviciilor, astfel încât locuitorii să nu-și mai irosească cea mai prețioasă resursă, timpul. Ei vor beneficia de 13 spații comerciale care să le furnizeze o multitudine de servicii și produse. Cosmopolit adoptă programul mixed-use cu spații comerciale și birouri largi, pentru a aduce un plus de valoare imobilului. Fiind un proiect așteptat de cunoscătorii brandului, acesta a înregistrat în numai câteva luni, vânzări de peste 85% din unitățile locative.

Cu fiecare proiect realizat, Cosmopolit se desăvârșește, creând artă și oferind o experiență unică de real-estate.

Cosmopolit Mihai Viteazul 1 se deosebește de celelalte proiecte prin varietatea structurilor de apartamente și prin abordarea inovativă. Situat ultracentral, acest ansamblu dorește să deschidă porțile către un stil de viață exclusivist și rafinat. Cele 79 de apartamente generoase sunt definite de un microclimat intim, călduros și luminos.

Atuul acestei construcții este suprafața vitrată mare, care creează mai multă lumină și oferă identitate spațială compoziției. Cromatica privilegiază contrastul, albului dominant fiindu-i asociat tonul de negru al parapetelor balcoanelor. Această combinație oferă eleganță spațiului urban, oferind trecătorilor și rezidenților o vedere de ansamblu unitară și exclusivistă.

Fiind promotori al unui stil de viață sofisticat, sănătos și liniștit, Cosmopolit pune la dispoziție 8 spații comerciale care să vină în întâmpinarea nevoilor celor mai pretențioși clienți. Datorită arhitecturii îndrăznețe, acest proiect a reușit în mai puțin de câteva luni să aibă un grad de ocupare de peste 70%. Designul acestui proiect îmbină diferite texturi și materiale, astfel că mix-ul creat face din Cosmopolit un trendstetter al pieței de real-estate din Brașov. Dorind să echilibreze nota minimalistă a arhitecturii, s-au folosit materiale diferite, precum: oțel, lemn, cât și țesături inedite, care fac față trecerii timpului.

Produsele Cosmopolit promovează stilul de viață premium, modern, care se încadrează perfect în peisajul urbanistic al secolului 21. Tot mai mulți clienți ne oferă încredere pentru găsirea locuinței de vis.

Noile proiecte Cosmopolit oferă, pe lângă dotările standard, și acel tip de oază smart, care să reflecte întru totul personalitatea și interesele cumpărătorilor. Clientul Cosmopolit este precum produsul pe care îl caută.

Astăzi, clienții nu mai caută agenți imobiliari, ci parteneri care să îi însoțească la fiecare pas și să îi ajute să ia cea mai bună decizie de achiziție

Vorbim de oameni care se bucură de stabilitate financiară, extrem de atenți la detalii, care știu foarte bine ce caută și cum să obțină mereu rezultatul dorit. Dat fiind acest background foarte special, clienții noștri vor să aibă parte de o adevărată experiență, inclusiv atunci când vine vorba de achiziția unei locuințe.

Cosmopolit – O experiență unică în Real Estate

Dincolo de orice definiție, Cosmopolit privește arhitectura ca pe o îmbinare între știință și artă. Spațiul proiectat trebuie să fie și funcțional dar și estetic, să se încadreze în vecinătăți, fie ele țesut urban sau elemente naturale; obiectul diviziei Cosmopolit Architecture&Design este acela de a crea o proiecție a ideilor din plan subiectiv în planul material.

Abordarea de proiectare Cosmopolit este mereu aceeași, crearea unui mediu contemporan de viață urban, folosind un limbaj arhitectural modern. Scheletul structural definește arhitectura clădirii. Camerele au ferestre mari, pentru a crea mai mult spațiu interior și pentru a crește reflexia cerului în sticlă, permițând totodată mai multă intimitate. Interioarele sunt concepute pentru a crea un sentiment de lumină și spațiu, iar suprafețele și proporțiile au fost concepute astfel încât experiența spațiului să exprime detaliile vieții în detaliile arhitecturii.

Potrivit unui studiu publicat în Ziarului Financiar, s-a constatat că investiția în imobiliare oferă cea mai bună stabilitate pe termen lung a economiilor bănești și de aceea, achiziționarea unui apartament este cea mai potrivită alegere. Fie că vorbim de corporatiști, antreprenori sau oameni cu bugete medium spre high, investiția într-un apartament Premium poate duce la securizarea capitalului sau la diversificarea investițiilor. Datorită poziționării excelente, apartamentele marca Cosmopolit sunt mai mult decât un spațiu de locuit, ele devenind un bun de necontestat. Spațiile de construit din centrul orașului sunt din ce în ce mai puține, astfel încât această zonă a devenit una exclusivistă, iar cumpărarea unui apartament poate deveni o investiție pe termen lung.

Din 2014, Cosmopolit demonstrează pasiunea pentru muncă, seriozitate și inovație, acestea regăsindu-se în proiectele gândite și implementate de companie. Brandul a introdus pe piața imobiliară din Brașov multe noutăți, promovând valorile unui lifestyle premium, de calitate.

Cosmopolit, laureat în cadrul Galei Premiilor Real Estate și al Topului Național al Firmelor 2019 organizat de Camera de Comerț și Industrie Brașov

Cosmopolit, brand care a reușit să se afirme pe piața imobiliarelor într-un timp scurt, a fost răsplătit pentru toate eforturile depuse de echipele din spatele proiectelor îndrăznețe.

Proiectele Cosmopolit au fost remarcate de Camera de Comerț și Industrie Brașov la Gala Topului Național al Firmelor 2019 unde, în prezența a peste 600 de invitați, Cosmopolit a primit premiul pentru „Excelență în Dezvoltare Imobiliară”.  În luna noiembrie a anului 2019, Proiectul Magnolia a fost desemnat „Proiectul Exclusivist al anului 2019”, în cadrul Galei Real Estate Magazine, iar în 2018 în cadrul aceleiași Gale, Cosmopolit a fost laureat pentru „Identitate Arhitecturală și Design”. Astfel, i s-a recunoscut meritul de a fi brandul cu cea mai rapidă ascensiune din sectorul rezidențial premium.

Cosmopolit, un grup în continuă dezvoltare și expansiune

Cosmopolit este în continuă dezvoltare și expansiune, rezultat al eforturilor unei echipe de 48 de colegi, oameni pasionați de ceea ce fac, cu un rol bine determinat, uniți de aceeași misiune, de a furniza cea mai bună experiență de real estate din România. CASETA

În cadrul Cosmopolit se pune accent permanent pe dezvoltarea personală și profesională, motiv pentru care echipa urmează periodic programe de specialitate pentru a putea susține creșterea companiei

Cosmopolit se implică activ în campaniile de protecție a mediului înconjurător și de responsabilitate socială, fiind nelipsit de la activități precum Brașov Heroes – Mai 2019, Lacul Noua Brașov; Hospice Cross – Iulie 2019, Aleea de Sub Tâmpa; Spartan – August 2019, Poiana Brașov sau sponsorizarea Asociatiei  Lindefeld, asociație care susține educația copiilor din centre de plasament și medii defavorizate. Compania a susținut de asemenea campania socială „Lovește doar mingea”, acțiune cu rolul de strângere de fonduri pentru a putea pune la dispoziția victimelor violenței în familie un adăpost care să le ofere atât locuri sigure, servicii de asistență psihologică, dar și activități de reabilitare și reintegrare socială.

Anul 2019, marcat de o creștere semnificativă

Anul 2019 a fost marcat de 3 evenimente majore în cadrul Cosmopolit: finalizarea și predarea imobilului Cosmopolit Magnolia, lansarea Cosmopolit Grozăvescu 7 și lansarea Cosmopolit Mihai Viteazul 1. Ca urmare, aceste rezultate au fost vizibile și în situațiile financiare ale companiei:

„Am înregistrat o creștere semnificativă în comparație cu anul 2018, când am finalizat proiectul Cosmopolit Mihai Viteazul 6. Și din punct de vedere financiar s-a înregistrat o creștere, cifra noastră de afaceri ajungând la 19 milioane de lei, și ne dorim ca până la sfârșitul anului 2020 să ajungem la 22 de milioane de lei”, precizează, în încheiere, Dl. Tamas Elekes, CEO COSMOPOLIT.

COSMOPOLIT BOOKING, noua dimensiune a conceptului de cazare

Cosmopolit Booking este răspunsul la o viață agitată, la spații de închiriat unde nu ai acel sentiment de acasă care face diferența între un hotel lipsit de personalitate și locul unde te-ai vedea stând pe canapea alături de persoana iubită. Grupul Cosmopolit reunește cinci proiecte rezidențiale în orașul de sub Tâmpa, iar Cosmopolit Booking oferă aceeași experiență, la aceleași standarde premium, tuturor celor care caută cel mai confortabil „altceva”.

În total, COSMOPOLIT BOOKING reunește 8 apartamente disponibile pentru închiriere în regim hotelier, fiecare cu o capacitate de până la 4 persoane

În doar un an și jumătate de existență, Cosmopolit Booking și-a transformat o parte dintre oaspeți în proprietarii apartamentelor sale. Deși apartamentele Cosmopolit Booking sunt în regim de aparthotel, serviciile oferite provoacă până și standardele după care lucrează cei din sfera hotelieră, fie că vorbim despre departamentul de housekeeping, ori de procedurile de check-in și check-out și personal cu pregătire în domeniul ospitalității.

Cosmopolit – We believe in excellence”

„Nu suntem doar antreprenori, doar arhitecți, doar constructori, sau doar oameni de vânzări. Suntem un grup de oameni foarte norocoși care lucrează împreună, uniți de aceeași misiune, de a furniza cea mai bună experiență de real estate din România. Nu din orașul Brașov, nu din județul Brașov, nu pe plan regional: din România. Cum am vrut încă de la bun început să facem asta? Punând viziunea înaintea profitului. Avem cu toții propriile noastre familii. Idealul nostru e ca fiecare apartament pe care îl predăm să fie genul de cămin în care noi înșine ne-am muta fără niciun fel de ezitare. E un vis pe care, cu fiecare nou ansamblu Cosmopolit, avem onoarea și oportunitatea de a-l realiza”, concluzionează Dl. Tamas Elekes, CEO COSMOPOLIT.

 

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/coresi-avantgarden-un-mini-oras-in-cel-mai-frumos-oras-al-romaniei/

Citiți și despre: