În primul semestru din acest an, vânzările Mazda în România au crescut cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 457 de unităţi. Cel mai bine vândut model a fost Mazda 3. Astfel, au fost comercializate un număr de 189 maşini Mazda 3, în creştere cu 54%. Pe locul al doilea s-a situat Mazda CX-5, cu 133 de unităţi vândute.
„În iunie au fost comercializate 99 de unităţi, 45 dintre acestea fiind Mazda3. Noul Mazda CX-3, SUV-ul de clasă mică din gama constructorului, a debutat în luna iunie în România cu 22 de unităţi vândute, fiind al doilea cel mai bine vândut model din această lună. Cota de piaţă a atins în iunie una dintre cele mai ridicate valori înregistrate în România vreodată de Mazda, de 2,3% din segmentul autoturismelor de import, raportat la situaţia înmatriculărilor”, precizează reprezentanții Mazda România, într-un comunicat.
Odată cu lansarea noii generaţii a roadsterului Mazda MX-5 în toamna anului curent, gama de autovehicule Mazda va fi complet înnoită.
Citiți și despre:
Afacerile din industria auto, în creştere în prima jumătate a anului Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu autovehicule şi motociclete a crescut în primul semestru cu 7,8% ca serie brută faţă de perioada similară a anului trecut şi cu 8,4% ca serie ajustată, iar volumul […]
Câte maşini „verzi” au fost achiziţionate de români prin intermediul programului Rabla Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a anunţat că peste 60% din totalul celor 20 000 de tichete alocate persoanelor fizice prin Programul de Stimulare a Înnoirii Parcului Auto Național au fost epuizate, […]
Flota Poştei Române va fi dotată cu echipamente GPS, de la 1 ianuarie Compania Naţională Poşta Română va avea, începând cu anul viitor, echipamente de monitorizare GPS pentru toată flota auto, aproape 800 de maşini urmând să fie echipate cu astfel de module, în urma unei […]
Afacerile din comerţul cu autovehicule, în creştere În primele 9 luni ale acestui an, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu autovehicule şi motociclete a crescut faţă de perioada similară din 2013 atât ca serie brută cu 3,1%, cât şi ca serie ajustată în […]
Afaceri de peste 30 milioane euro pentru ALD Automotive, în 2014 Companie de leasing operaţional ALD Automotive a încheiat 2014 cu o creștere de 15% a flotei, ajungând la circa 8.400 de autovehicule. Compania şi-a consolidat astfel poziţia pe piață locală de leasing, […]