Grupul DACHSER îşi păstrează poziţia de lider în topul preferinţelor achizitorilor de servicii logistice din Germania. Astfel, revista comercială „Verkehrsrundschau” clasează în 2016 brandul DACHSER pe primul loc în clasamentul bianual “Image Ranking 2016” în cadrul a două categorii: la categoria „Servicii de expediţii mărfuri generale și mărfuri în regim de grupaj”, unde achizitorii de servicii logistice au acordat DACHSER 738 de puncte din totalul de 1.000 de puncte posibile, şi la categoria „Servicii logistice pentru produse alimentare”, unde punctajul de 747 de puncte a plasat compania în vârful clasamentului.
„Ne bucurăm că am fost capabili să ne menţinem cele două distincții de imagine. Premiul confirmă percepţia pozitivă din partea clienţilor faţă de angajamentul nostru pentru calitate, faţă de capabilităţile noastre şi faţă de serviciile oferite. În același timp, recunoaşterea ne stimulează să continuăm consecvenţi acest drum”, a declarat Bernhard Simon, CEO al grupului DACHSER.
Conform clasamentului, 96% dintre respondenți, persoane de decizie în achiziţia de servicii logistice din arealul industriei și al comerțului, au afirmat că reputația furnizorului de servicii joacă un rol decisiv în atribuirea contractelor de transport și logistică.
De asemenea, aceştia au mai susţinut că imaginea furnizorului de servicii logistice este determinată în principal de trei factori: raportul performanță-preţ, calitatea serviciilor și viteza de răspuns la cerinţele specifice ale clienţilor. Aproape la fel de importante astăzi pentru achizitorii de servicii logistice sunt aspectele legate de conformitate, adică de capacitatea furnizorului de servicii de a îndeplini toate normele și reglementările legale în vigoare.
Revista „Verkehrsrundschau” a comandat sondajul firmei de cercetare a pieței Kleffmann, cu sediul la Lüdinghausen, Germania, care a colectat răspunsurile a 400 de persoane de decizie în achiziţia de servicii logistice din companiile germane active în arealul industriei și al comerțului (care cumpără servicii logistice), cu privire la imaginea și reputaţia celor mai importante 79 de branduri care operează în cinci sectoare ale pieţei de logistică.
Studiul, denumit „Clasamentul de imagine al firmelor de transport și logistică în 2016”, a cuantificat atât reputaţia operatorilor mici şi mijlocii de transport mărfuri de la nivel regional, cât și a celor mai importanţi 15 operatori în servicii logistice recunoscuţi la nivel european.