David Rothwell, autorul best-seller-ului „Clicks, Customers, Cashflow: The AdWords Bible for eCommerce” va participa la evenimentul TeCOMM Bucureşti. Acesta deţine o experienţă de peste 10 ani în Adwords şi din anul 2005 este responsabil de campanii la nivel mondial cu bugete de advertising de 38 milioane dolari şi cu vânzări de peste 1,8 milioane de dolari.
„Mulţi comercianţi online nu folosesc încă promovarea de tipul Pay-Per-Click, precum Google AdWords, sau au renunţat să mai folosească acest tip de promovare crezând că nu funcţionează. Dar Adwords-urile funcţionează întotdeauna. Dacă ai cea mai bună procedură de vânzări, AdWords te vaface să produci mai mult decât orice altceva. Investeşte mai mult în AdWords, nu mai puţin. Nu este vorba cât de mult costă click-urile, este vorba despre câştigurile pe care ele le generează”, a explicat David Rothwell.
TeCOMM Bucureşti va avea loc pe data de 21 aprilie, la Athenee Palace Hilton. La eveniment vor participa peste 250 de retaileri online şi specialişti din domenii conexe, implicaţi în activitatea de online a business-urilor.
De asemenea, conferinţa se bucură de prezenţa a peste 20 de speakeri naţionali şi internaţionali din Marea Britanie, Olanda, Polonia, Danemarca şi România.