DCA Romania call centre Craiova

DCA România deschide un call center în Craiova

31.10.2018

DCA România a anunţat că deschide un call center în Craiova. Astfel, în urma unui studiu, care a analizat 10 orașe în baza unor criterii precum mărimea populației și segmentarea pe categorii de vârstă, numărul de studenți și nivelul educațional, rata șomajului și nivelul salariului mediu net, compania a decis că orașul Craiova este cel mai potrivit pentru o astfel de investiție.

DCA România call center Craiova: De ce s-a ales acest oraş?

Craiova s-a evidențiat cu cel mai ridicat procent al persoanelor din categoria de vârstă 15-49 de ani (54% din total). De asemenea, a fost luată în calcul şi existența a două universități publice și una privată.

„Extinderea operațiunilor într-un alt oraș – mai mic – unde fluctuația personalului este considerabil mai mică față de București este o acțiune firească, venită odată cu dezvoltarea companiei. Această mișcare denotă stabilitate și reprezintă o certitudine în plus a faptului că poziționarea companiei noastre în top 5 cele mai importante companii de pe piața colectării de creanțe din România este obținută prin mișcări strategice și viziune pe termen lung,” spune Andreea Moroșanu, director de operațiuni în cadrul DCA România.

La diferență mică s-au situat Galați și Pitești. Însă, distanța mai mică față de Capitală și numărul mai ridicat de studenți au înclinat balanța în favoarea Craiovei.

DCA România este o companie aflată în top cinci cei mai mari cumpărători și colectori de creanțe din România.

Printre oraşele analizate se mai numără: Pitești, Râmnicu Vâlcea, Focșani, Constanța, Galați, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Drobeta Turnu Severin și Alba Iulia.

DCA România call center Craiova: Angajaţii

„În mod clar, cel mai valoros activ pe care o companie îl are sunt oamenii. Iar în businessul nostru diferența vine din stabilitate, fidelitate și încrederea în companie. Ne bucurăm să putem afirma că DCA este o companie în care oamenii au încredere pentru că ne asigurăm constant să investim în dezvoltarea lor și să creăm un mediu de lucru cât mai plăcut”, afirmă, Gabriela Dobre, director de resurse umane în cadrul aceleiași companii.

Ea a spus că într-un context dificil al pieței forței de muncă, compania a reuşit să susţină expansiunea echipei. Mai exact, acest lucru s-a realizat prin aplicarea regulilor de tip best practice în HR, valabile la nivel global.

„Una dintre cele mai apreciate practici în organizație este organizarea de concursuri interne bazate pe reguli de transparență și competitivitate onestă pentru orice poziție care devine disponibilă în detrimentul numirilor directe. Astfel, gradul de încredere a echipei în managementul companiei este foarte ridicat. În plus, pentru o companie de dimensiunea DCA România, am investit în foarte multe traininguri în ultimul an pentru colegi din toate nivelurile organizației, menite să crească gradul de fericire a oamenilor”, explică Gabriela Dobre.

DCA România call center Craiova: 160 de angajaţi

În ultimii trei ani, DCA România și-a majorat numărul de angajați de peste cinci ori. Înființată în anul 2013, la final de 2015, compania avea 25 de angajați. După aceea, la sfârșit de 2016 număra 75 de angajați, iar la finalul anului trecut ajunsese la 130. Compania estimează să crească numărul de angajaţi, în 2018, la 160 de salariaţi.

Citeşte şi Rezultate financiare Garanti România 2018: Creştere de 11% a activelor

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “DCA România deschide un call center în Craiova

  1. Pingback: Verint Centru de Cercetare si Dezvoltare Cibernetica | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.