Programul "In stare de bine"

De Crăciun, Kaufland a donat opt tone de alimente în comunități izolate

28.12.2017

Kaufland România, împreună cu GTC Motorsport și Asociația Reality Check a oferit cadouri de Sărbători bătrânilor și copiilor din satele izolate de munte și greu accesibile ale județului Buzău, în cadrul Umanitarei Offroad GTC de Crăciun.

„Moș Crăciun” a dus persoanelor nevoiașe cadouri în valoare de 40.000 lei nu cu sania, ci cu ajutorul unui convoi off-road de peste 30 de mașini 4×4, care au ajuns în 16 sate izolate din zona Nehoiu-Brăești.

Astfel, peste opt tone de alimente, produse de igienă personală sau de îngrijire a casei, au fost primite cu bucurie de 180 de bătrâni și 130 de copii săraci din această zonă.

Echipa lui Moș Crăciun a fost compusă din peste 70 de persoane și a fost însoțită și de medici optometriști. Pe lângă cadouri, persoanele în vârstă au primit gratuit și consultații oftalmologice și ochelari de vedere.

Kaufland România și partenerii săi au reușit astfel să le aducă magia Crăciunului, să le dea speranță și alinare precum și o masă plină, în prag de Sărbători.

„Am avut parte de niște momente emoționante în cadrul acestei acțiuni. Bătrânețea în satele din România este urâtă și grea. Noi am adus doar o alinare și o bucurie în prag de Sărbători. Faptul că le-am călcat pragul și am stat de vorbă cu ei probabil că a contat chiar mai mult decât ajutoarele primite. Să vedem bătrâni care nu reușesc să își stăpânească lacrimile, copii cărora li se poate citi entuziasmul și nădejdea în timp ce ne cântau colinde, ne-a făcut să conștientizăm că am realizat ceva măreț. Unii dintre ei nu se mai bucuraseră niciodată de un cadou de Crăciun și există bătrâni care au primit, pe lângă alimente, pentru care mulțumim echipei Kaufland, un alt cadou minunat: o vedere mai bună. Le suntem recunoscători optometriștilor de la L’Optique, care ne-au însoțit și care le-au oferit bătrânilor ochelari gratis”, a spus Răzvan Cirap, Președinte GTC Motorsport.

Inițiativa a fost organizată pentru al optulea an consecutiv. Scopul acesteia este ajutarea bătrânilor aflați în dificultate, identificați și sprijiniți prin serviciile de asistență socială din județ și a școlarilor și preșcolarilor care au dreptul la un viitor decent și o dezvoltare normală.

Implicarea activă a Kaufland România, alături de cea a organizatorilor, a ajutat și la conștientizarea situației în care se află aceste persoane cu multiple vulnerabilități de către autoritățile locale.

„Nu putem rămâne indiferenți când observăm că sunt oameni care au parte de un anume confort, și alții, doar din cauza faptului că stau izolați din punct de vedere geografic, sunt privați de condiții civilizate de trai și de o vorbă bună. Mai mult, toți bătrânii și copiii merită să simtă spiritul Sărbătorilor și suntem convinși că ne-am atins scopul. Suntem bucuroși să fim din nou alături de partenerii noștri GTC Motorsport și Asociația Reality Check. Sperăm să fim un exemplu pentru tinerii din ziua de azi, ca să poată deveni cetățeni responsabili și atenți la nevoile celor din jur, să își ajute semenii pe viitor”, declară Katharina Scheidereiter, Manager CSR Kaufland România.

 

 

 

Citiți și despre:

  • A fost desemnată cea mai sustenabilă companie din România!A fost desemnată cea mai sustenabilă companie din România! Pentru al doilea an consecutiv, Kaufland România a fost desemnată Cea mai sustenabilă companie din România. Distincția a fost acordată în urma publicării rezultatelor singurului și celui mai complex studiu […]
  • Kaufland a lansat campania “Noul Tu trăiește fresh”Kaufland a lansat campania “Noul Tu trăiește fresh” În acest an, Kaufland România a lansat o inițiativă prin care își inspiră clienții să îmbrățișeze provocarea unui nou stil de viață. Campania “Noul Tu trăiește fresh” este o invitație pentru fiecare român să […]
  • Kaufland deschide K Beauty. Ce produse oferăKaufland deschide K Beauty. Ce produse oferă Kaufland România a deschis în magazinul din strada Barbu Văcărescu 120-144 primul Beauty Shop al rețelei la nivel mondial. Numit K Beauty, magazinul se află în galeria comercială, lângă zona de food court. […]
  • Kaufland a lansat o nouă marcă proprieKaufland a lansat o nouă marcă proprie Kaufland a lansat o nouă gamă de produse de îngrijire personală, marcă proprie, care promovează unicitatea și frumusețea trăsăturilor umane. Linia de produse se numește bevola, include peste 80 de produse și […]
  • Kaufland lansează o colecţie de haine semnată de Cătălin BotezatuKaufland lansează o colecţie de haine semnată de Cătălin Botezatu Special pentru sărbători, Kaufland România aduce în magazine prima colecție-capsulă creată de Cătălin Botezatu. Numită Style by Cătălin Botezatu, colecția este inspirată din universul sărbătorilor de iarnă și […]