Inovație fără limite, lipsa fricii pentru schimbări majore și investițiile în online – acestea sunt cuvintele ce stau pe buzele tuturor consultanților atunci când vorbim despre direcțiile ce ar trebui alese de companiile care vor să crească în noul an.
Dacă primele două sunt destul de complicat de setat într-un timp relativ mediu, investiția în mediul online poate fi realizată de orice companie. Fie că vorbim despre un website de prezentare, de promovarea afacerii în online sau de un magazin unde să fie listate toate produsele sau serviciile pentru viitorii posibili clienți, toate acestea se vor transforma în pași ce cu siguranță se vor concluziona în profit.
Rezultatele unui studiu recent realizat de EXACT Business Solutions demontrează că, în România, bărbații sunt un pic mai activi decât femeile atunci când vorbim despre cumpărăturile online. Nu mai puțin de 59% dintre bărbații care au fost parte din studiu declară că fac cumpărături online cel puțin o dată pe lună, în timp ce 52% dintre femei spun același lucru.
Procentele sunt uriașe, iar piața se dezvoltă din ce în ce mai mult, trendul fiind unul ascendent indiferent de domeniul de activitate al companiilor ce își expun online serviciile și produsele.
În plus, luna decembrie este una specială. Cumpărăturile online cresc serios, clienții realizând faptul că pot achiziționa rapid cadourile de Sărbători pentru cei dragi din confortul propriei case. O analiză mai amănunțită a studiului ne arată că persoanele cu studii superioare achiziționează cel puțin un lucru online lunar, în proporție de 61%, în timp ce 50% dintre persoanele cu studii medii sau cele cu studii sub medie spun același lucru.
Sfatul nostru? Haideți online!